۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ۰۵:۱۷
محمدرضا-داورزنی-به-کمیته-ملی-پارالمپیک-تا-رفع-مشکل-بودجه-کمک-می-کنیم
معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و دبیر مجمع فوق العاده کمیته ملی پارالمپیک گفت: مشکل بودجه کمیته ملی پارالمپیک حل می شود و وزارت ورزش و جوانان نیز کمک خواهد کرد.
معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و دبیر مجمع فوق العاده کمیته ملی پارالمپیک گفت: مشکل بودجه کمیته ملی پارالمپیک حل می شود و وزارت ورزش و جوانان نیز کمک خواهد کرد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، محمدرضا داورزنی درباره برگزاری مجمع فوق العاده کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: با توجه به پایان رسیدن دوره چهار ساله ریاست کمیته ملی پارالمپیک و فعالیت اعضا، طرح انتزاع کمیته ملی پارا المپیک از المپیک و با توجه به اینکه اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک در کمیسیون مربوطه دولت در حال بررسی است و در مراحل تصویب قرار دارد، جهت رعایت قانون این مجمع فوق العاده برگزار شد.

وی افزود: رئیس کمیته پارالمپیک از روز دوشنبه نمی توانست فعالیتی در کمیته داشته باشد مگر اینکه مجمع به ادامه فعالیت رئیس و اعضا رای دهد. لذا تا ابلاغ اساسنامه جدید و برگزاری مجمع انتخابات با هماهنگی محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک و نظر وزیر ورزش و جوانان قرار شد جلسه فوق العاده ای گذاشته شده و مجمع به عنوان بالاترین مرجع درباره وضعیت و ادامه فعالیت رئیس و اعضا تصمیم گیری کند.

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: همه اعضای حاضر در مجمع تصویب کردند تا ابلاغ اساسنامه جدید و برگزاری مجمع انتخابات، رئیس و اعضا به کار خود ادامه دهند که این امر باید اتفاق می افتاد، چون هر اقدامی از روز دوشنبه غیر قانونی بود و ما باید قانون را رعایت کنیم.

وی ادامه داد: محمود خسروی وفا اقدام خوبی انجام داد و مجمع را برگزار کرد و مطمئنا طی دو سه ماه آینده اساسنامه تصویب خواهد شد و ۴۵ روز نیز تا برگزاری مجمع انتخاباتی زمان نیاز است و تا آن زمان از مجمع زمان گرفتند تا به فعالیتشان ادامه دهند.

داورزنی درباره مشکل بودجه کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: این مورد در حال پیگیری است تا راه حلی پیدا کنند و منابع مالی بگیرند، چون کمیته ملی پارالمپیک باید در مسابقات شرکت و تیم هایش را آماده کند و ما هم مطمئنا تلاش می کنیم و وزارتخانه کمک خواهد کرد تا مشکلی به وجود نیاید.

کد خبر : ۳,۳۴۲
اشتراک در