۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ۰۵:۱۷
غلامرضا-رحیمی-می-خواهم-هم-در-المپیک-و-هم-در-پارالمپیک-توکیو-شرکت-کنم
غلامرضا رحیمی که این روزها تمرینات خود را در اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان انجام می دهد، گفت قصد دارد هم در بازی های المپیک و هم پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت کند.
غلامرضا رحیمی که این روزها تمرینات خود را در اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان انجام می دهد، گفت قصد دارد هم در بازی های المپیک و هم پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت کند.

ملی پوش پارا تیراندازی با کمان ایران با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: در رقابت های رنکینگ کشور و انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان عنوان نخست را کسب کرده و به اردوی تیم ملی راه یافتم تا برای حضور در مسابقات کاپ آسیایی تایلند آماده شوم.

وی افزود: اردوهای تیم ملی پارا تیراندازی با کمان فعلا تعطیل است و مشکل تداخل اردویی ندارم، اما با آغاز اردوها باید تمرینات خود را در این تیم انجام دهم.

غلامرضا رحیمی هدفش را کسب سهمیه بازی های المپیک و پارالمپیک دانست و اظهار داشت: تلاش می کنم و امیدوارم سهمیه حضور در بازی های المپیک و پارالمپیک توکیو را کسب کرده و برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

وی به رقابت های جهانی پارا تیراندازی باکمان اشاره کرد و گفت: در این مسابقات در مرحله یک چهارم نهایی با ورزشکاری از چین رو به رو شدم و در تیر طلایی شکست خوردم.

کماندار طلایی بازی های پارالمپیک ریو ابراز امیدواری کرد در بازی های آسیایی و پاراآسیایی پرچم ایران را به اهتزاز درآورد.

وی اظهار داشت: رکوردهای خوبی را به ثبت رسانده ام و تلاش می کنم در بازی های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا پرچم کشورم را بالا ببرم.

رحیمی در پایان گفت: هر ورزشکاری به هر چیزی که بخواهد می تواند دست یابد. می گویند مدال گرفتن در بازی های المپیک سخت و محال است، اما با تلاش و پشتکار می توان به آن دست یافت. من از لحاظ فیزیک بدنی معلولیت دارم و کارم سخت تر است، اما اصلا محدودیتی برای رسیدن به هدف وجود ندارد.

کد خبر : ۳,۳۳۳
اشتراک در