۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ۰۶:۰۸
مسابقه-خداحافظی-صادق-کلهر-در-پیست-بین-المللی-دیزین
ملی پوش پارا اسکی ایران که سابقه پنج دوره حضور در بازی های پارالمپیک زمستانی را دارد امروز و فردا در مسابقات کاپ آسیا شرکت می کند و به صورت رسمی از دنیای قهرمانی خداحافظی خواهد کرد.
ملی پوش پارا اسکی ایران که سابقه پنج دوره حضور در بازی های پارالمپیک زمستانی را دارد امروز و فردا در مسابقات کاپ آسیا شرکت می کند و به صورت رسمی از دنیای قهرمانی خداحافظی خواهد کرد.

رئیس انجمن پارا اسکی با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: مسابقات روز نخست کاپ آسیایی در رشته مارپیچ کوچک و در دو دور برگزار شد که در دور نخست سیداحمد جعفری با زمان یک دقیقه و ۴۲ ثانیه و ۲۲ صدم ثانیه قهرمان شد. جواد سولقانی با یک دقیقه و ۴۲ ثانیه و ۷۷ صدم ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفت و محمدعلی مقدید با یک دقیقه و ۵۴ ثانیه و ۳۰ صدم ثانیه عنوان سوم را کسب کرد. نماینده تاجیکستان چهارم شد و حسن آژیر و امیررضا رضوی عرب عناوین پنجم و ششم را کسب کردند.

عیسی ساوه شمشکی افزود: دور دوم مسابقات مارپیچ کوچک بعدازظهر روز گذشته انجام شد که سیداحمد جعفری با زمان یک دقیقه و ۳۹ ثانیه و ۹۱ صدم ثانیه به عنوان قهرمانی رسید. جواد سولقانی با ثبت زمان یک دقیقه و ۴۲ ثانیه و ۹۰ صدم ثانیه دوم شد و محمدعلی مقدید با یک دقیقه و ۵۳ ثانیه و  ۷۰ صدم ثانیه در جایگاه سوم ایستاد.

امیررضا رضوی عرب با یک دقیقه و ۵۷ ثانیه و ۲۳ صدم ثانیه در رده چهارم قرار گرفت. غلامرضا پناهی با ۲ دقیقه و ۳ ثانیه و ۱۶ صدم ثانیه پنجم شد و نماینده تاجیکستان با ۲ دقیقه و ۴ ثانیه و ۲۷ صدم ثانیه عنوان ششم را به دست آورد.

وی اظهار داشت: در مسابقات پارااسکی آلپاین هفت تیم آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس، زنجان، البرز، تهران و تاجیکستان شرکت کرده بودند.

رئیس انجمن پارااسکی ادامه داد: مسابقات روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در ماده مارپیچ بزرگ برگزار می شود و صادق کلهر مربی تیم ملی پارااسکی آلپاین پس از شرکت در پنج دوره بازی های پارالمپیک زمستانی در مسابقات امروز و فردا شرکت کرده و به صورت رسمی خداحافظی خواهد کرد.

کد خبر : ۳,۳۲۶
اشتراک در