۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ۱۰:۳۸
کاپیتان-والیبال-نشسته-کار-دشواری-در-مسابقات-لیگ-جهانی-پیش-روی-ماست
کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته گفت: مسابقات لیگ جهانی حساسیت خاصی برای ما دارد و کار راحتی برابر حریفان نداریم چون همگی برای شکست تیم ایران انگیزه دارند.
کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته گفت: مسابقات لیگ جهانی حساسیت خاصی برای ما دارد و کار راحتی برابر حریفان نداریم چون همگی برای شکست تیم ایران انگیزه دارند.


داود علیپوریان که در اردوی تیم ملی والیبال نشسته جهت شرکت در بازی های پارا آسیایی جاکارتا حضور دارد، به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: اردوی تیم ملی در کمپ تیم های ملی فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز شده تا برای شرکت در مسابقات لیگ جهانی و رقابت های سال آینده آماده شویم.


وی افزود: اگرچه ملی پوشان در مسابقات لیگ باشگاهی شرکت کرده و آمادگی خوبی دارند، اما اردوهای تیم ملی باید برگزار شود تا با آمادگی بیشتری در مسابقات لیگ جهانی شرکت کنند.


ملی پوش والیبال نشسته ایران، مسابقات لیگ جهانی را تدارکاتی برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان دانست و اظهار داشت: شرکت در مسابقات لیگ جهانی تدارکاتی خوبی برای مسابقات قهرمانی جهان و بازی های پارا آسیایی جاکارتا به حساب می آید تا در هر سه رویداد مقام کسب کرده و پرچم ایران را بالا ببریم.


وی ادامه داد: مسابقات لیگ جهانی در تبریز برگزار می شود و حساسیت خاصی دارد، چون همه تیم ها برای شکست ایران تلاش می کنند و کار راحتی نداریم. کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات برای ملی پوشان، کادر فنی و فدراسیون بسیار مهم است.


علیپوریان درباره مسابقات قهرمانی جهان نیز اظهار داشت: بازی های پارا آسیایی خیلی مهم است و باید با نفرات اصلی شرکت کنیم و عنوان قهرمانی را کسب کنیم. در رقابت های قهرمانی جهان نیز باید تلاش کنیم تا عنوان سومی که در دوره گذشته به دست آوردیم و اتفاقی بود را به قهرمانی تبدیل کنیم.
کد خبر : ۳,۳۲۰
اشتراک در