۹ بهمن ۱۳۹۶ ۰۶:۵۵
احتمال-اعزام-تیم-ملی-پارا-تکواندو-به-رقابت-های-قهرمانی-آفریقا
مسعود لشکری از اعزام تیم ملی پارا تکواندو به رقابت های قهرمانی آفریقا درصورت تایید کمیته ملی پارالمپیک خبر داد.
مسعود لشکری از اعزام تیم ملی پارا تکواندو به رقابت های قهرمانی آفریقا درصورت تایید کمیته ملی پارالمپیک خبر داد.

رئیس انجمن پارا تکواندو با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: در جلسه مشترک با مسعود اشرفی، دبیر کمیته ملی پارالمپیک، و نمایندگان فدراسیون جانبازان و معلولان برنامه های سال ۲۰۱۸ را مطرح کردیم و قرار شد پس از تایید کمیته ملی پارالمپیک، تیم ملی به رقابت های قهرمانی آفریقا اعزام شود.

وی افزود: نخستین رویداد تیم ملی حضور در رقابت های قهرمانی آفریقا است. این مسابقات هشتم فروردین ماه سال آینده در مراکش برگزار خواهد شد و شرکت تیم ملی در این پیکارها به دلیل تثبیت امتیازات ملی پوشان جهت حضور در بازی های پارالمپیک الزامی است.

رئیس انجمن پارا تکواندو اظهار داشت: مهدی پوررهنما و سعید صادقیان پور در رده نخست جهان، اصغر عزیزی در رده دوم، جعفر محمودزاده در رده سوم و احمد نریمانی در رده چهارم جهان قرار دارند و از آنجایی که امتیازات ورزشکاران برای کسب سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو محاسبه می شود، ملی پوشان کشورمان برای تثبیت امتیازات خود باید در مسابقات قهرمانی آفریقا شرکت کنند.

لشکری در پایان گفت: رقابت های قهرمانی کشور از ۱۸ بهمن ماه در تهران برگزار می شود که اگر با اعزام تیم ملی به رقابت های قهرمانی آفریقا موافقت شود، برترین های این مسابقات را به اردو دعوت می کنیم.

کد خبر : ۳,۳۱۷
اشتراک در