۸ بهمن ۱۳۹۶ ۰۶:۵۵
مسابقات-پارا-اسکی-کاپ-آسیا-به-دلیل-بارش-شدید-برف-به-نعویق-افتاد
مسابقات پارا اسکی کاپ آسیا در رشته آلپاین به دلیل بارش شدید برف با تعویق یک روزه برگزار خواهد شد.
مسابقات پارا اسکی کاپ آسیا در رشته آلپاین به دلیل بارش شدید برف با تعویق یک روزه برگزار خواهد شد.

رئیس انجمن پارا اسکی با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: این مسابقات با حضور شش تیم البرز، تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس و زنجان و یک تیم از تاجیکستان قرار بود از روز دوشنبه در پیست بین المللی دیزین برگزار شود، اما به دلیل بارش شدید برف این مسابقات از روز سه شنبه و با یک روز تاخیر برگزار خواهد شد.

عیسی ساوه شمشکی افزود: غفوراف، ورزشکار و عبدالف، مربی تاجیکستان فردا وارد ایران خواهند شد. این مسابقات تا روز پنج شنبه ادامه دارد و اختتامیه و اهدای جوایز روز پنج شنبه انجام خواهد شد. روز جمعه استراحت تیم ها است. رقابت های اسنوبورد هم در روزهای یکشنبه و دوشنبه برگزار می شود. در این رقابت ها سه ورزشکار از کشورهای یونان، بلژیک و اوکراین به ایران خواهند آمد و از کشورمان نیز دو تیم البرز و تهران شرکت خواهند کرد.

وی درخصوص تیم های ایرانی شرکت کننده در این مسابقات اظهار داشت: جواد سولقانی، سیداحمد جعفری، محمدعلی مقدید، احمد ساوه ای، حسن آژیر و صدیقه روزبه از البرز، امیررضا رضوی عرب از آذربایجان شرقی، علی رحیمی از فارس، غلامرضا پناهی از زنجان، مهدی حسین زاده از ارومیه و رمضان علی جیرودی، ابوالفضل مدائن و حسن میرزاحسینی از تهران در رشته آلپاین نمایندگان ایران در این رقابت ها هستند که در قالب شش تیم البرز، تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس و زنجان و یک ورزشکار از تاجیکستان در این مسابقات شرکت می کنند.

رئیس انجمن پارا اسکی ادامه داد: تمرین تیم ها روز دوشنبه انجام می شود و رقابت ها از روز سه شنبه آغاز و تا روز پنج شنبه برگزار خواهد شد. مسابقات اسنوبورد نیز با حضور حسن سولقانی و صدیقه روزبه از البرز، پوریا خلیل تاش، مهرداد مهدی زاده، محمد جزمحمدپور و اردوان طاووسی از تهران برگزار می شود.

ساوه شمشکی در پایان گفت: امتیاز این مسابقات برای کسب سهمیه بازی های پارالمپیک زمستانی کره جنوبی محاسبه خواهد شد.

کد خبر : ۳,۳۱۴
اشتراک در