۴ بهمن ۱۳۹۶ ۰۴:۱۶
حضور-سه-تیم-در-مسابقات-پارا-اسکی-کاپ-آسیا-قطعی-شد
رئیس انجمن پارا اسکی از قطعی شدن حضور سه تیم تاجیکستان، یونان و بلژیک و احتمال حضور مغولستان و ترکیه در مسابقات کاپ آسیا خبر داد.
رئیس انجمن پارا اسکی از قطعی شدن حضور سه تیم تاجیکستان، یونان و بلژیک و احتمال حضور مغولستان و ترکیه در مسابقات کاپ آسیا خبر داد.

عیسی ساوه شمشکی با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: تاکنون حضور سه تیم تاجیکستان، یونان و بلژیک در مسابقات پارا اسکی کاپ آسیا قطعی شده است و حضور تیم های مغولستان و ترکیه هنوز قطعی نشده است.

وی افزود: مسابقات پارا اسکی کاپ آسیا از نهم تا پانزدهم بهمن ماه در دو رشته پارا اسکی آلپاین و اسنوبورد در پیست بین المللی دیزین برگزار خواهد شد.

رئیس انجمن پارا اسکی درباره حضور تیم ملی ایران در این مسابقات اظهار داشت: تیم ملی ایران با ترکیب ۱۰ نفر در آلپاین و پنج نفر در اسنوبورد شرکت خواهد کرد. تیم های شرکت کننده روز یکشنبه به ایران می آیند.

وی افزود: مسابقات پارا اسکی آلپاین از نهم تا دوازدهم بهمن ماه و مسابقات پارا اسکی اسنوبورد چهاردهم و پانزدهم برگزار می شود. صدیقه روزبه نیز تنها بانوی شرکت کننده ایران در این مسابقات است که در هر دو بخش رقابت خواهد کرد.

ساوه شمشکی در پایان در خصوص سهمیه ایران در بازی های پارالمپیک زمستانی گفت: مجموع امتیازات ورزشکاران برای حضور در بازی های پارالمپیک زمستانی و کسب سهمیه محاسبه می شود که در مسابقات جام جهانی آلمان شانس ابوالفضل خطیبی بالاست. در مسابقات کاپ آسیا هم مجموع امتیازات ورزشکاران برای گرفتن سهمیه محاسبه می شود.

کد خبر : ۳,۳۰۵
اشتراک در