۳۰ دی ۱۳۹۶ ۰۷:۱۵
جام-جهانی-پارا-اسکی---آلمان--نمایندگان-ایران-در-کلاسیک-۲۰-کیلومتر-رقابت-می-کنند
مسابقات جام جهانی پارا اسکی از امروز شنبه در کشور آلمان آغاز می شود و نمایندگان ایران در رشته کلاسیک ۲۰ کیلومتر رقابت می کنند.

مسابقات جام جهانی پارا اسکی از امروز شنبه در کشور آلمان آغاز می شود و نمایندگان ایران در رشته کلاسیک ۲۰ کیلومتر رقابت می کنند.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، در مسابقات امروز حدود ۱۸۰ ورزشکار از ۳۰ کشور حضور دارند که در کلاس های ایستاده، نشسته و نابینایان رقابت می کنند. هر چهار نماینده کشورمان نیز امروز مسابقه می دهند که حسن میرزاحسینی در کلاس نشسته، ابوالفضل خطیبی و مهدی حسین زاده در کلاس ایستاده  و الهه قلی فلاح در نابینایان با حریفان خود مصاف خواهند داد.

عیسی ساوه شمشکی، رئیس انجمن پارا اسکی، درباره حضور ورشکاران ایران در جام جهانی به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: ورزشکاران ایران برای نخستین بار پس از یک ماه و نیم تمرین به مسابقات جام جهانی راه یافته اند که اتفاق بزرگی است و امیدواریم با رسیدن به خط پایان سهمیه بازی های پارالمپیک زمستانی را به دست آورند.

 

 


وی افزود: ورزشکاران ایران حتی اگر قرار باشد به صورت سهمیه اعطایی در بازی های پارالمپیک زمستانی شرکت کنند، باید مسابقات را تا پایان طی کنند.

مسابقات فردا در قسمت پاتیناژ برگزار می شود. ورزشکاران روز دوشنبه استراحت خواهند کرد و روز سه شنبه در بخش سرعتی ۱۲۰۰ متر رقابت خواهند کرد.

کد خبر : ۳,۲۹۲
اشتراک در