۲۴ دی ۱۳۹۶ ۰۵:۳۱
ترکیب-تیم-اعزامی-بسکتبال-با-ویلچر-به-مسابقات-انتخابی-پاراآسیایی-مشخص-شد
در آستانه آغاز اردوی دوم تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان، ترکیب تیم اعزامی به مسابقات انتخابی پاراآسیایی جاکارتا مشخص شد.
در آستانه آغاز اردوی دوم تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان، ترکیب تیم اعزامی به مسابقات انتخابی پاراآسیایی جاکارتا مشخص شد.

نایب رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی بانوان جهت شرکت در مسابقات انتخابی بازی های پاراآسیایی جاکارتا از اول تا یازدهم بهمن ماه در قم برگزار می شود.

مریم دهستانی افزود: تعداد ۱۱ ملی پوش به اردو دعوت شده اند که با مربیگری آذر همایون پور به مسابقات اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به ترکیب تیم اعزامی اظهار داشت: ندا فراستی، سمیه کهزاد پور و ناهید کرمی از فارس، فتانه پورآت و مهسا سعادت پور از خراسان رضوی، مهدیه خاکباز و زهرا حبیبی پرعلی از اردبیل و ثریا نوری، سحر حیدری، لیلا ملکی و رقیه امیری از زنجان ملی پوشان اعزامی هستند که به اردو دعوت شده اند.

وی ادامه داد: مرحله پایانی اردوی تیم ملی اسفندماه برگزار می شود و مسابقات انتخابی پاراآسیایی جاکارتا نیز اسفندماه در بانکوک تایلند برگزار خواهد شد.

دهستانی در پایان گفت: از زحمات و حمایت های محمود خسروی وفا، رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان،  گلشنی، معاون فنی فدراسیون، مسئول هیات قم و حبیب خمجانی، رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر، تشکر می کنم که در این مدت تیم ملی را همراهی کردند.

کد خبر : ۳,۲۷۴
اشتراک در