۲۳ دی ۱۳۹۶ ۰۷:۴۹
هفت-جودوکار-به-اردوی-تیم-ملی-راه-یافتند
بعد از مسابقات انتخابی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان هفت نفر انتخاب و به اردوی تیم ملی راه یافتند.
بعد از مسابقات انتخابی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان هفت نفر انتخاب و به اردوی تیم ملی راه یافتند.

سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: رقابت انتخابی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان با حضور محمدرضا مظلومی و علی اصغر هادی زاده، رئیس و نایب رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان، در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار شد و در پایان هفت نفر به اردو راه یافتند.

محمدرضا حاج یوسف زاده افزود: در وزن ۶۰- کیلوگرم میثم بنی طبا از استان اصفهان، در وزن ۶۶- کیلوگرم رضا غلامی از خراسان رضوی، در ۷۳- کیلوگرم علی عباس نژاد از لرستان، در ۸۱- کیلوگرم امید جعفری از خوزستان، در ۹۰- کیلوگرم فرید عساکره از خوزستان، در ۱۰۰- کیلوگرم احسان موسی نژاد از مازندران و در ۱۰۰+ کیلوگرم محمدرضا خیرالله زاده از مازندران انتخاب شده و به ادوی تیم ملی راه یافتند.

وی گفت: ملی پوشان روز جمعه نخستین تمرین خود را جهت حضور موفق در بازی های پارااسیایی و کسب امتیاز لازم جهت شرکت در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تحت نظر کادر فنی انجام دادند.

سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان با اعلام این مطلب که اردوی تیم ملی تا روز ۶ بهمن ماه ادامه دارد، اظهار داشت: تمرینات بدنسازی ملی پوشان در آکادمی ملی پارالمپیک و تمرینات فنی در سه مجموعه ورزشی سرباز، شهید افراسیابی و دانشکده پلیس برگزار می شود.

وی که دو اردوی داخلی و یک اردوی خارجی را تا پایان امسال برای شاگردانش در نظر گرفته است، گفت: تیم ملی دو اردو در ایران برگزار خواهد کرد و ۱۰ روز اردوی مشترک با تیم آذربایجان در اسفندماه خواهد داشت. چون آذربایجان اگرچه در بازی های پاراآسیایی جاکارتا حضور ندارد اما حریف قدرتمندی است و تمرین با آنها باعث خودباوری ملی پوشان و بالا رفتن سطح فنی شان می شود.

حاج یوسف زاده ادامه داد: تیم ملی فروردین ماه سال آینده در جام جهانی ترکیه و پس از آن در قزاقستان شرکت می کند. این رقابت ها در رده بندی تیم ملی برای کسب سهمیه بازی های پارالمپیک تاثیرگذار است. این رقابت ها همچنین تدارکات مناسبی برای تیم ملی جهت حضور در  بازی های پاراآسیایی جاکارتا به حساب می آید.

کد خبر : ۳,۲۶۵
اشتراک در