۲۰ دی ۱۳۹۶ ۰۵:۱۳
عبدالرضا-جوکار-به-رقابت-های-پارا-دو-و-میدانی-باز-می-گردد
رکورددار بازی های پارالمپیک2008 پکن پس از دو سال دوری از مسابقات، تمرینات خود را برای حضور در بازی های پاراآسیایی جاکارتا از سر می گیرد.
رکورددار بازی های پارالمپیک2008 پکن پس از دو سال دوری از مسابقات، تمرینات خود را برای حضور در بازی های پاراآسیایی جاکارتا از سر می گیرد.

عبدالرضا جوکار با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: به دلیل قانون کمیته بین المللی پارالمپیک به مدت دوسال رقابت های پرتاب نیزه در کلاس F۵۳ برگزار نشد. این ماده رشته تخصصی من است و در بازی های پارالمپیک و مسابقات جهانی در این ماده رقابت کرده ام.

وی افزود: شنیده ام در بازی های پاراآسیایی جاکارتا ماده پرتاب نیزه کلاس F۵۳ برگزار خواهد شد به همین دلیل تمرینات بدنسازی و تکنیکی خود را برای حضور در این مسابقات آغاز کرده ام.

ورزشکار پارا دو و میدانی ایران اظهار داشت: قصد دارم در مسابقات فزاع شرکت کرده و رکورد مورد نظرم را به ثبت برسانم در غیر این صورت در رقابت های قهرمانی کشور شرکت می کنم تا رکورد مورد نظر فدراسیون را به دست بیاورم.

وی ادامه داد: تمریناتم را بدون مربی انجام می دهم و اگرچه دو سال از میادین ورزشی دور بوده ام، اما تلاش می کنم رکوردهایی که در اوج دوران ورزشی خود ثبت می کردم را به ثبت برسانم.

جوکار در پایان گفت: در بازی های پارالمپیک پکن رکورددار این ماده شدم و امیدوارم در این مسابقات هم رکورد خوبی را به ثبت برسانم تا به اردو دعوت شوم و در بازی های پاراآسیایی نیز رکورد خوبی به جای بگذارم.

کد خبر : ۳,۲۶۴
اشتراک در