۱۸ دی ۱۳۹۶ ۰۵:۵۷
سرمربی-شنای-نابینایان-دو-شناگر-شانس-کسب-طلای-بازی-های-پاراآسیایی-جاکارتا-را-دارند
سرمربی تیم ملی شنای نابینایان و کم بینایان از شانس دو شناگر ایران برای کسب مدال طلای بازی های پاراآسیایی جاکارتا خبر داد.
سرمربی تیم ملی شنای نابینایان و کم بینایان از شانس دو شناگر ایران برای کسب مدال طلای بازی های پاراآسیایی جاکارتا خبر داد.

حمید شریفیان با اعلام این خبر به سايت کمیته ملی پارالمپیک گفت: دو نفر شانس کسب مدال طلا دارند و در حال رایزنی برای گرفتن دو سهمیه حضور در این بازی ها هستیم.

وی افزود: محمد دلیر از فارس و محمدحسین کریمی از استان خراسان رضوی شانس کسب مدال طلای بازی های پاراآسیایی جاکارتا را دارند. این درحالی است که سه شناگر دیگر تیم ملی هم شرایط بسیار ایده آلی دارند و با توجه به رکوردهایی که به ثبت رسانده اند می توانند در جایگاه دوم و سوم قرار گیرند.

سرمربی تیم ملی شنای نابینایان و کم بینایان اظهار داشت: با کمیته ملی پارالمپیک مذاکره می کنم تا فرصتی برای همه شناگران ایجاد شود که اردیبهشت ماه سال آینده پیش از ثبت نام نهایی در رکوردگیری تیم ملی شرکت کنند.

وی ادامه داد: دلیر در ۱۰۰ متر آزاد و کرال پشت رکوردهای خوبی دارد و کریمی در ۱۰۰ متر آزاد و قورباغه و پروانه توانمند است. دلیر در ماده ۱۰۰ متر آزاد با فاصله ۲۵ صدم ثانیه از کریمی جلوتر است. دلیر و کریمی در آسیا هم رنکینگ یک و دو را در اختیار دارند، بنابراین از کمیته ملی پارالمپیک درخواست می کنیم شناگران بیشتری را به بازی ها پاراآسیایی اعزام کند.

کد خبر : ۳,۲۵۶
اشتراک در