۱۷ دی ۱۳۹۶ ۰۶:۳۳
تیم-ملی-پارا-اسکی-سه-شنبه-به-آلمان-اعزام-می-شود
تیم ملی پارا اسکی ایران برای شرکت در کمپ تمرینی و مسابقات جام جهانی سه شنبه شب به کشور آلمان اعزام می شود.
تیم ملی پارا اسکی ایران برای شرکت در کمپ تمرینی و مسابقات جام جهانی سه شنبه شب به کشور آلمان اعزام می شود.

رئیس انجمن پارا اسکی با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: تیم ملی پارا اسکی آلپاین با ترکیب چهار ورزشکار سه شنبه شب به کشور آلمان اعزام می شود.

عیسی ساوه شمشکی افزود: مهدی حسین زاده، حسن میرزاحسینی، ابوالفضل خطیبی و الهه قلی فلاح چهار ورزشکار اعزامی هستند که با مربیگری احمد کاویان و فرزانه رضاسلطانی راهی این کشور می شوند.

وی با اشاره به برنامه تمرینی ملی پوشان اظهار داشت: تیم ملی از ۲۰ تا ۲۸ دی ماه در کمپ تمرینی مشترک آلمان شرکت می کند. ملی پوشان در این کمپ که پارا اسکی بازان تمام کشورها حضور دارند تمرینات مشترک خود را انجام می دهند.

رئیس انجمن پارا اسکی ادامه داد: کلاسبندی ملی پوشان روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ماه انجام می شود و مسابقات نیز در روزهای اول تا چهارم بهمن ماه انجام خواهد شد.

وی افزود: در این کمپ، پارا اسکی بازان تمام کشورها با مربی خارجی تمرین می کنند و مربیان نیز در دوره تخصصی مربیگری شرکت می کنند.

ساوه شمشکی به سطح بالای مسابقات اشاره کرد و افزود: مسابقات از سطح بالایی برخوردار است و ملی پوشان ایران برای نخستین بار در این رقابت ها شرکت می کنند با این حال می توانند سهمیه بازی های پارالمپیک زمستانی را کسب کنند.
کد خبر : ۳,۲۵۲
اشتراک در