۱۲ دی ۱۳۹۶ ۰۵:۲۳
سرمربی-تیم-ملی-بسکتبال-با-ویلچر-بانوان-اهداف-این-تیم-را-تشریح-کرد
سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان گفت: افغانستان و کره جنوبی رقبای اصلی ما در مسابقات انتخابی بازی های پاراآسیایی جاکارتا هستند، اما هدف ما کسب سهمیه این مسابقات است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان گفت: افغانستان و کره جنوبی رقبای اصلی ما در مسابقات انتخابی بازی های پاراآسیایی جاکارتا هستند، اما هدف ما کسب سهمیه این مسابقات است.

آذر همایون پور در خصوص اردوی نخست تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: بازیکنانی که یک اعزام برون مرزی داشته اند در این اردو شرکت دارند اما پنج نفر جدید به اردو دعوت شده اند که کلاسبندی جهانی ندارند و پس از گرفتن کلاسبندی در ترکیب تیم ملی حضور پیدا می کنند.

وی در خصوص حضور ملی پوشان جوان و بزرگسال در کنار یکدیگر در اردو اظهار داشت: فلسفه من این است که جوان ها در کنار بزرگ ترها می توانند کسب تجربه کرده و عملکرد خوبی داشته باشند بنابراین از آنها در کنار کسانی که تجربه بیشتری دارند، استفاده می کنیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان در خصوص رقبای ایران در مسابقات انتخابی بازی های پاراآسیایی اظهار داشت: اگرچه تاکنون در این مسابقات شرکت نکرده ایم اما در بازی های پاراآسیایی تیم ملی با کره بازی کرده و خوشبختانه این تیم را شکست داده است.

وی درباره سایر رقبای ایران گفت: با تیم های افغانستان و هند تجربه رقابت نداریم، اما با توجه به مسابقات چهار جانبه ای که میان تیم های افغانستان، هند، مالزی و تایلند انجام شده و با قهرمانی و نایب قهرمانی افغانستان و هند به پایان رسیده است، فکر می کنم رقبای ما تیم های افغانستان و کره جنوبی هستند.

همایون پور ادامه داد: در پایان اردوی حاضر ترکیب ۱۲ نفر را مشخص کنیم، اما هنوز معلوم نیست این تیم با ترکیب ۱۲ یا ۱۰ نفره در مسابقات انتخابی شرکت کند. با این اوصاف احتمال کم شدن دو نفر دیگر در اردوهای بعد وجود دارد.

وی هدف از شرکت تیم ملی در این مسابقات را کسب سهمیه بازی های پاراآسیایی دانست و افزود: شاگردانم انگیزه لازم را برای حضور در این مسابقات دارند و سعی می کنیم تیم ملی را از نظر تکنیکی و تاکتیکی آماده کنیم تا به نتیجه مورد نظر برسیم. هدف ما کسب سهمیه بازی های پاراآسیایی جاکارتا و کسب عنوان قهرمان مسابقات انتخابی است.

کد خبر : ۳,۲۴۲
اشتراک در