۱۱ دی ۱۳۹۶ ۰۵:۳۵
ملی-پوش-والیبال-نشسته-ایران--انتظارات-از-تیم-ملی-مسئولیت-ما-را-بیشتر-کرده-است
ملی پوش والیبال نشسته ایران گفت: انتظارات مردم از تیم ملی والیبال نشسته بالا رفته به طوریکه همه انتظار قهرمانی از تیم دارند و همین امر مسئولیت ما را سنگین تر می کند.
ملی پوش والیبال نشسته ایران گفت: انتظارات مردم از تیم ملی والیبال نشسته بالا رفته به طوریکه همه انتظار قهرمانی از تیم دارند و همین امر مسئولیت ما را سنگین تر می کند.

مجید لشکری با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: تیم ملی والیبال نشسته ایران در رقابت های پاراآسیایی، جهانی و پارالمپیک در جایگاه نخست قرار گرفته است و همین امر انتظارات مردم را بالا برده است، به طوریکه مردم انتظار کسب عنوان قهرمانی را از ما دارند. همین امر مسئولیت ما را برای حفظ این جایگاه سنگین تر می کند.

وی افزود: برای حفظ جایگاه نخست خود باید تمرینات بیشتری داشته باشیم و تکنیک های جدید را بیاموزیم تا در صدر باشیم. امیدوارم این انتظارات برآورده شده و جایگاه مان را حفظ کنیم.

ملی پوش والیبال نشسته ایران که در پست های پاسور و قطر پاسور فعالیت می کند، همچنین معتقد است: تیم های دیگر از بازی کردن برابر ایران، هم لذت می برند و هم هراس دارند، چون ایران خوشبختانه در تمام مسابقات خود از سطح بالایی برخوردار است و بهترن تیم جهان در ۱۰ سال پیاپی است بنابراین رقابت با ایران برای تیم های دیگر جذاب است.

وی درباره لیگ جهانی که قرار است برای نخستین بار به میزبانی ایران برگزار شود، گفت: لیگ جهانی والیبال نشسته برای نخستین بار به میزبانی ایران در شهر تبریز برگزار می شود و با توجه به سطح بالای این مسابقات علاوه بر تیم هایی که جهت حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند، برخی در نوبت هستند تا با انصراف یک تیم جایگزین شوند.

لشکری افزود: در این مسابقات بهترین تیم های مطرح جهان شرکت می کنند، چون این مسابقات محک و آمادگی جهت شرکت در مسابقات جهانی هلند محسوب می شود. تیم ملی کشورمان نیز با برنامه ریزی سرمربی و کادر فنی به سطح آمادگی خوبی برای شرکت در مسابقات لیگ جهانی و قهرمانی جهان می رسد. تیم ملی مشکل خاصی ندارد تا عنوان قهرمانی را تکرار کند.

کد خبر : ۳,۲۴۰
اشتراک در