۱۰ دی ۱۳۹۶ ۰۵:۵۴
زهرا-نعمتی-امیدوارم-همه-در-سال-جدید-میلادی-با-برنامه-ریزی-زندگی-لذت-بخشی-داشته-باشند
بانوی پرافتخار پارا تیراندازی با کمان گفت: امیدوارم در سال جدید میلادی همه به زندگی امیدوار باشند و با برنامه ریزی، زندگی لذت بخشی داشته باشند.
بانوی پرافتخار پارا تیراندازی با کمان گفت: امیدوارم در سال جدید میلادی همه به زندگی امیدوار باشند و با برنامه ریزی، زندگی لذت بخشی داشته باشند.

زهرا نعمتی که این روزها تمریناتش را برای حضور موفق در بازی های آسیایی و پاراآسیایی انجام می دهد درباره وضعیت آسیب دیدگی اش به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: وضعیت آسیب دیدگی ام بهتر شده است و بعد از رقابتهای قهرمانی جهان چین تمرین می کنم و حالا در فصل بدنسازی تمرینات بدنسازی را انجام می دهم. هفته آینده هم برای ادامه تمرینات به کیش می روم.

وی افزود: سعی می کنم در هر شرایط و آسیب دیدگی و فشار تمرینی زیاد، بهترین عملکرد را داشته باشم. در رقابت های قهرمانی جهان چین نیز با وجود آسیب دیدگی و تحمل درد زیاد توانستم بهترین عملکرد را داشته باشم و با این شرایط رکورد جهان را ارتقا دادم.

بانوی طلایی پارالمپیک ایران اظهار داشت: وقتی آسیب دیدگی ام بهتر شود و در شرایط بهتری باشم کارم راحت تر می شود و می توانم با درد کمتری هدفگیری کرده و صاحب مدال شوم.

دارنده دو مدال طلای پارالمپیک در سال جدید میلادی از دو رویداد مهم خبر داد و گفت: در سال ۲۰۱۸ دو مسابقه مهم در پیش داریم. بازی های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا که تلاش می کنم با حمایت های کمیته ملی المپیک و پارالمپیک حضور پررنگی در این مسابقات داشته باشم.

نعمتی در پیام خود در سال جدید میلادی اظهار داشت: سال ۲۰۱۸ به نظر من سال امیدواری است و امیدوارم در این سال همه امیدوار باشند و با برنامه ریزی زندگی لذت بخشی داشته باشند.

کد خبر : ۳,۲۳۵
اشتراک در