۳ دی ۱۳۹۶ ۰۶:۰۲
سومین-اردوی-آمادگی-پارا-کماندارن-از-۱۲-دی-ماه-آغاز-می-شود
مرحله سوم اردوهای آمادگی تیم ملی پارا تیراندازی با کمان برای شرکت در بازی های پاراآسیایی جاکارتا از ۱۲ تا ۲۳ دی ماه در تهران برگزار می شود.
مرحله سوم اردوهای آمادگی تیم ملی پارا تیراندازی با کمان برای شرکت در بازی های پاراآسیایی جاکارتا از ۱۲ تا ۲۳ دی ماه در تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، در این اردوی آمادگی ۱۵ ورزشکار تمرینات خود را تحت نظر مربیان تیم ملی برای حضور پر قدرت در بازی های پاراآسیایی جاکارتا انجام می دهند.

هادی نوری و سمیه رحیمی از استان اصفهان، علی سینا منشاءزاده، سمیه عباسپور و زهرا نعمتی از کرمان، رمضان بیابانی از مازندران، فرزانه عسگری از آذربایجان شرقی، راضیه شیرمحمدی و زهرا دلخوش از خراسان رضوی، غلامرضا رحیمی از خوزستان، اصغر زارعی نژاد، پوریا جلالی پور، محمدرضا زندی، محید کاکوش و محدثه کهنسال از تهران دعوت شدگان به اردوی آمادگی هستند كه تمرینات خود را زیر نظر مجید کهتری به عنوان سرمربی، جبراییل عبادی و لیلا سخایی فر به عنوان مربی، مهرداد غلامی، کمک مربی و سعید اصغری گنجی، مربی بدنساز تیم ملی انجام می دهند. سرپرستی این تیم نیز برعهده مهسا محمدزاده است.

جبراییل عبادی درباره تمرینات ملی پوشان در مرحله سوم اردوی آمادگی به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: ملی پوشان در این اردو به دلیل شرایط آب و هوایی تمرینات بدنسازی انجام می دهند تا آمادگی جسمانی آنها را بالا ببریم و با بهبود شرایط آب و هوایی، تمرینات تکنیکی و تاکتیکی بیشتری را انجام خواهیم داد.

وی همچنین از اعزام احتمالی تیم به رقابت های جام جهانی جمهوری چک خبر داد و افزود: تیم ملی به احتمال زیاد در رقابت های جام جهانی چک شرکت می کند که محک خوبی برای ارزیابی میزان آمادگی آنها به حساب می آید.

کد خبر : ۳,۲۱۵
اشتراک در