۲۸ آذر ۱۳۹۶ ۰۵:۱۸
هاشمیه-متقیان-در-بازیهای-پاراآسیایی-جاکارتا-در-دو-ماده-پرتاب-دیسک-و-نیزه-شرکت-می-کنم
هاشمیه متقیان، ملی پوش اهوازی پارا دو و میدانی ایران، این روزها تمرینات فشرده ای را برای کسب عنوان قهرمانی بازی های پاراآسیایی جاکارتا انجام می دهد و می گوید در بازی های پاراآسیایی جاکارتا در دو ماده پرتاب دیسک و نیزه شرکت می کند.
هاشمیه متقیان، ملی پوش اهوازی پارا دو و میدانی ایران، این روزها تمرینات فشرده ای را برای کسب عنوان قهرمانی بازی های پاراآسیایی جاکارتا انجام می دهد و می گوید در بازی های پاراآسیایی جاکارتا در دو ماده پرتاب دیسک و نیزه شرکت می کند.

ملی پوش پرتاب نیزه ایران با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: هر روز تمرینات سنگین و فشرده ای را در اهواز انجام می دهم. در دو ماده پرتاب نیزه و دیسک تمرین می کنم و می خواهم در بازی های پاراآسیایی در این مواد شرکت کنم.

هاشمیه متقیان افزود: رکوردهای خوبی دارم و در حال حاضر تمرینات سنگینی را انجام می دهم تا به هدفم که کسب مدال طلای بازی های پاراآسیایی است، دست یابم.

وی اظهار داشت: ماده اختصاصی من پرتاب نیزه است و می خواهم در این ماده رکوردم را افزایش دهم. بالاترین هدفم نیز کسب مدال در بازی های پارالمپیک توکیو است.

پرتابگر ملی پوش ایران کسب نتیجه خوب در بازی های پاراآسیایی جارکاتا را خیلی مهم ارزیابی کرد و گفت: باید تلاش بیشتری کنم تا بهترین مدال را در مواد پرتاب نیزه و دیسک بگیرم. کسب  مدال سخت است، اما تمام تلاشم را خواهم کرد تا بهترین نتیجه را در این دو ماده کسب کنم.

وی افزود: پیش از این در ماده پرتاب دیسک فعالیت کردم، اما به دلیل تغییر قوانین و حذف برخی ماده های پرتابی در بازی های پارالمپیک که پرتاب دیسک هم شامل این تغییرات بود، دو سال ماده پرتاب نیزه را به صورت تخصصی ادامه می دهم و حالا که ماده پرتاب دیسک در بازی های پاراآسیایی جاکارتا برگزار می شود، تلاش می کنم در این ماده هم هترین نتیجه را کسب کنم.

متقیان از بهمن رضایی، رئیس انجمن پارا دو و میدانی، تشکر کرد و اظهار داشت: از ایشان تشکر می کنم، چون به همه ورزشکاران کمک کرده است. در مسابقات جهانی لندن نیز به من خیلی کمک کردند. در تمریناتم نیز به من کمک می کنند. از مسئولان نیز می خواهم به انجمن پارا دو و میدانی و ورزشکاران اهمیت دهند تا بتوانیم بهترین عملکرد و بهترین مدال ها را کسب کنیم. نیازهایمان وسایل پرتاب است که انجمن پارا دو و میدانی قرار است در اختیار ما بگذارد.

هاشمیه متقیان در بازی های پاراآسیایی اینچئون دو مدال نقره گرفته است. وی در مسابقات آسیایی امارات ۲۰۱۶ صاحب دو مدال طلا شده است و در مسابقات جهانی لندن نیز صاحب گردن آویز نقره شده است.

کد خبر : ۳,۲۰۷
اشتراک در