۲۶ آذر ۱۳۹۶ ۰۴:۴۹
تیم-جودوی-نابینایان-و-کم-بینایان-قهرمان-رقابت-های-بین-المللی-ترکیه-شد
تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان در مسابقات بین المللی ترکیه با کسب دو مدال طلا، دو نقره و دو برنز عنوان قهرمانی را به دست آورد.

تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان در مسابقات بین المللی ترکیه با کسب دو مدال طلا، دو نقره و دو برنز عنوان قهرمانی را به دست آورد.

دبیر فدراسیون نابنیایان و کم بینایان با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: تیم ملی ایران که برای بازی های پاراآسیایی جاکارتا آماده می شود، با ترکیب هفت ورزشکار در این رقابت ها شرکت و در رقابت با هشت تیم شرکت کننده عنوان نخست را کسب کرد.

محسن جعفری افزود: ترکیه، ایران، کره جنوبی، ژاپن، قزاقستان، آذربایجان، یونان، روسیه و هند در این رقابت ها شرکت کرده بودند که محمدرضا خیرالله زاده در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم و حسین دارابی در وزنه ۱۰۰ کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند. سجاد خدادادی در وزنه ۶۶ کیلوگرم و سجاد حاجبی در وزنه ۹۰ کیلوگرم به نشان نقره دست یافتند و میثم بنی طبا در وزن ۶۰ کیلوگرم و علی عباس نژاد در وزن ۷۳ کیلوگرم در جایگاه سوم قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: تیم ملی ایران در مجموع با کسب دو مدال طلا، دو نقره و دو برنز عنوان قهرمانی را در میان ۹ تیم شرکت کننده در این تورنمنت بین المللی به دست آورد. رضا غلامی نیز در وزنه ۶۶ کیلوگرم نتوانست به مدالی دست یابد.

 

 


دبیر فدراسیون نابینایان و کم بینایان در پایان یادآور شد: تیم ملی ایران در پایان این مسابقات، اردوی مشترک تمرینی خود را از امروز در ترکیه آغاز می کند و تا روز چهارشنبه ادامه می دهد.

کد خبر : ۳,۱۹۴
اشتراک در