۲۴ آذر ۱۳۹۶ ۱۰:۳۹
معاون-توسعه-ورزش-بانوان-پیروزی-بزرگ-کاروان-خلیج-فارس-را-تبریک-گفت
فریبا محمدیان، معاون توسعه ورزش بانوان، برد بزرگ و تحسین برانگیز کاروان بزرگ خلیج فارس را تبریک گفت.
فریبا محمدیان، معاون توسعه ورزش بانوان، برد بزرگ و تحسین برانگیز کاروان بزرگ خلیج فارس را تبریک گفت.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، معاون توسعه ورزش بانوان پیروزی بزرگ و تحسین برانگیز کاروان بزرگ خلیج فارس در سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان را تبریک گفت.

ایران پس از ژاپن و بالاتر از چین با کسب عنوان نایب قهرمانی به حضور خود در این رقابت ها که در دوبی امارات برگزار شد، پایان داد.

متن پیام محمدیان به شرح ذیل است:

نام ایران همیشه سربلند بار دیگر درخشید و سرود خوش نوای ملی ایران دوباره همچون گذشته در سرزمین و بلادهای دیگر نواخته شد. پرچم سرافراز و خوشرنگ جمهوری اسلامی ایران بر فراز قله های صعود توسط ورزشکاران توانمند و دلیر ایران برافراشته شد.

باز پیروزی، باز شور و هیجان دختران و پسران مرز و بوم ایران بر فراز قله های افتخار. بی شک کسب این افتخارات بزرگ و ارزشمند، مرهون تلاش، مدیریت صحیح ورزشکاران، مربیان و کادر فنی است که این تلاش ها در عرصه های مختلف ورزشی به بار می نشیند و ثمره آن برگ زرینی است در تاریخ گوهربار ایران که پیروزی و غرور ملی و افتخار را برای ایرانیان جاودان می کند.

بنده نیز این کسب افتخار را به جامعه ورزشی و وزیر محترم ورزش و جوانان و فدراسیون معلولان و جانبازان، مربیان دلسوز و توانمند و ورزشکاران به خصوص دختران ایران زمین که با مدال های رنگارنگ دل ایران را شاد و امیدوار به موفقیت های آتی کردند، درود و احسن و تبریک می گویم و برای همه این عزیزان آرزوی صعودهای بزرگ بر قله های مرتفع زندگی و ورزشی آنان را دارم.

کد خبر : ۳,۱۸۸
اشتراک در