۲۱ آذر ۱۳۹۶ ۱۶:۲۷
بازی-های-پاراآسیایی-جوانان--درخشش-وزنه‌برداران-جوان-با-کسب-۴-مدال-رنگارنگ---ساکت-رکورد-آسیا-را-جا-به-جا-کرد
وزنه‌بردار دسته ۸۸ کیلوگرم ایران به مقام قهرمانی بازی‌های پاراآسیایی جوانان دست یافت ضمن اینکه رکورد آسیا را به میزان سه کیلوگرم ارتقاء داد.
وزنه‌بردار دسته ۸۸ کیلوگرم ایران به مقام قهرمانی بازی‌های پاراآسیایی جوانان دست یافت ضمن اینکه رکورد آسیا را به میزان سه کیلوگرم ارتقاء داد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، در ادامه بازی‌های پاراآسیایی جوانان، عصر امروز در دسته ۸۸ کیلوگرم محمدامین ساکت با مهار وزنه‌های ۱۲۰، ۱۳۵ و ۱۴۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و بر سکوی قهرمانی ایستاد. وی در این دسته رکورد آسیا را به میزان سه کیلوگرم ارتقاء داد.

در دسته ۸۰ کیلوگرم علی عابدی ابتدا موفق به مهار وزنه‌های ۷۰ و ۸۵ کیلوگرم شد، اما در تلاش سوم از پس وزنه ۹۵ کیلوگرمی برنیامد و با رکورد ۸۵ کیلوگرم به مقام نایب قهرمانی رسید.

در همین دسته سعید اسکندرزاده پس از ناکامی در مهار وزنه‌های ۸۰ و ۸۵ کیلوگرمی، در تلاش سوم خود در بلند کردن صحیح وزنه ۸۵ کیلوگرمی موفق ظاهر شد و با رکورد ۸۵ کیلوگرم و البته به دلیل وزن بیشتر نسبت به عابدی به مقام سومی بسنده کرد.

در دسته ۷۲ کیلوگرم فرزین نوری به ترتیب وزنه‌های ۸۰، ۹۳ و ۹۹ کیلوگرمی را مهار کرد و به مدال نقره دست یافت.

تیم پارا وزنه برداری ایران با کسب ۳ مدال طلا، دو نقره و یک برنز در یک قدمی قهرمانی وزنه برداری هست.
رقابت های پارا وزنه برداری فردا در پنج وزن برای نمایندگان کشورمان  پیگیری می شود که از ساعت ۱۶ امیررضا بخشی ومهدی عظیمی در ۹۷ کیلوگرم به میدان می روند.مسابقات دسته ۱۰۷ و +۱۰۷ نیز از ساعت ۱۷و ۳۰ دقیقه پیگیری می شود.

ابوالفضل شاه ابادی و محمد رضا رجبی در دسته ۱۰۷ کیلوگرم به مصاف حریفان خود می روند و در دسته فوق سنگین ۱۰۷ + کیلوگرم معین احمدی به مصاف با پولاد سرد خواهد رفت.


از راست سعید اسکندر زاده، مدال برنز - محمد امین ساکت، مدال طلا - فرزین نوری، مدال نقره - علی عابدی، مدال نقره

کد خبر : ۳,۱۶۶
اشتراک در