۱۹ آذر ۱۳۹۶ ۰۶:۱۲
سرمربی-پاراتکواندو-وضعیت-خوبی-برای-کسب-سهمیه-بازی-های-پارالمپیک-داریم
سرمربی تیم ملی پاراتکواندو پس از کسب عنوان قهرمانی رقابت های جهانی آیواز گفت: از این رقابت ها ۶۰ امتیاز کسب کرده و شرایط خوبی برای کسب سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو داریم.
سرمربی تیم ملی پاراتکواندو پس از کسب عنوان قهرمانی رقابت های جهانی آیواز گفت: از این رقابت ها ۶۰ امتیاز کسب کرده و شرایط خوبی برای کسب سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو داریم.

پیام خانلرخانی با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: رقابت های جهانی آیواز در سطح بالایی برگزار شد و توانستیم ٦٠ امتیاز خوب را دشت کرده و سال ٢٠١٧ را با امتیازات خوبی به پایان ببریم. امیدوارم در رقابت های سال آینده هم این روال را ادامه دهیم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش اظهار داشت: ملی پوشان با توجه به اینکه کادر فنی  از عملکرد آنها در رقابت های جهانی لندن راضی نبود، تلاش زیادی کرده تا آن نتایج را جبران کرده و در پرتغال عنوان قهرمانی را با اقتدار به دست آوردند.

سرمربی تیم ملی پارا تکواندو در خصوص سطح رقابت های جهانی آیواز گفت: از آنجایی که این رقابت ها ۶۰ امتیاز داشت، کشورهای شرکت کننده با قدرت حضور داشتند، فقط چند نفر از ورزشکاران روسیه غایب بودند. به هر روی این مسابقات امتیاز بالایی داشت و برای همه کشورها مهم بود و خدا را شکر توانستیم از این رقابت ها سربلند بیرون بیاییم.

وی با اعلام این مطلب که کار تیم ملی پارا تکواندو برای کسب سهمیه ورودی بازی های پارالمپیک توکیو تمام نشده، اظهار داشت: هنوز سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو را کسب نکرده ایم و تا آغاز این رقابت ها باید در دو رقابت قهرمانی آسیا، یک دوره رقابت های قهرمانی جهان و آیواز شرکت کنیم. با این حال وضعیت خوبی برای گرفتن سهمیه بازی های پارالمپیک داریم. تیم ملی  ابتدا رقابت های قهرمانی آسیا را در پیش دارد که خردادماه در کشور ویتنام برگزار می شود.

تیم ملی پارا تکواندو ایران با کسب چهار مدال طلا و یک برنز عنوان قهرمانی رقابت های جهانی آیواز را کسب کرد.

کد خبر : ۳,۱۲۷
اشتراک در