۱۹ آذر ۱۳۹۶ ۰۶:۰۸
چک-۴۰-هزار-دلاری-کمیته-بین-المللی-پارالمپیک-تحویل-مقامات-مکزیکی-شد
کمک ۴۰ هزار دلاری کمیته بین المللی پارالمپیک در قالب یک چک روز جمعه و در روز پایانی رقابت های جهانی پاراوزنه برداری در اختیار یونیسف مکزیک قرار گرفت.
کمک ۴۰ هزار دلاری کمیته بین المللی پارالمپیک در قالب یک چک روز جمعه و در روز پایانی رقابت های جهانی پاراوزنه برداری در اختیار  یونیسف مکزیک قرار گرفت.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، پس از زلزله مکزیکوسیتی که منجر به تعویق افتادن رقابت های جهانی پاراشنا و پاراوزنه برداری شد، شرکای تجاری کمیته بین المللی پارالمپیک تحت عنوان Allianz و SWANS در کارزار حمایتی زلزله زدگان مکزیکی شرکت کرده و مبلغ ۴۰ هزار دلار را از طریق «اندرو پارسونز»، رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک، در روز پایانی رقابت های پاراوزنه برداری در اختیار خانم «خیمنا لازکانو»، مسئول بخش کودکان یونیسف در مکزیکوسیتی، قرار دادند.

پارسونز در خصوص اهدای این چک به سایت کمیته بین المللی پارالمپیک گفت: بعد از راه اندازی کارزار حمایتی برای جمع آوری کمک به زلزله زدگان مکزیکی، شماری از اعضای جنبش پارالمپیک از ما خواستند به آنها بگوییم چطور می توانند در راستای کوشش برای بهبود اوضاع کمک کنند. جا دارد از همه اعضای کمیته بین المللی پارالمپیک، شرکای تجاری و هر کسی که در این کارزار حمایتی شرکت داشته، تشکر کنم.

رقابت های پاراوزنه برداری و پاراشنا ابتدا قرار بود از ۳۰ سپتامبر تا ۶ اکتبر برگزار شود که به دلیل وقوع زلزله به اوایل ماه دسامبر میلادی موکول شد.

کد خبر : ۳,۱۲۶
اشتراک در