۱۷ آذر ۱۳۹۶ ۱۰:۵۹
نشست-آکادمی-ملی-پارالمپیک-با-کاروان-اعزامی-بازی-های-پارا-آسیایی-جوانان-برگزار-شد
نشست آکادمی ملی پارالمپیک با ورزشکاران و مربیان تیم های اعزامی به بازی های پارا آسیایی جوانان با عنوان به سوی پیروزی روز گذشته و امروز در تهران برگزار شد.

نشست آکادمی ملی پارالمپیک با ورزشکاران و مربیان تیم های اعزامی به بازی های پارا آسیایی جوانان با عنوان به سوی پیروزی روز گذشته و امروز در تهران برگزار شد.


به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، نشست روز گذشته مسئولان آکادمی ملی پارالمپیک برای کادر فنی در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار شد. 

در این جلسه درخصوص مباحث مختلفی صحبت شد. ابتدا دکتر فریبا محمدی، نائب رئیس آکادمی ملی  پارالمپیک، ضمن آرزوی موفقیت به کاروان اعزامی، اهداف این نشست و نشست روز آینده را برای  حضار تشریح کرده و نکاتی را درخصوص دستورالعمل اعزام و تشریفات آن در رویدادهای بین المللی اشاره کرد.



سپس دکتر زهرا چابکی، مسئول واحد سلامت آکادمی ملی پارالمپیک و مدیر پزشکی کاروان اعزامی، ضمن توصیه های لازم درمورد فرایندهای پزشکی در زمان اعزام و نحوه ارجاع ورزشکاران به واحد پزشکی مستقر در محل بازی ها،  درخصوص کلاسبندی و نکاتی که باید در کلاسبندی ورزشکاران رعایت شود، گفتگو کرد.

دکتر سمیه محمدیان، مسئول واحد تغذیه آکادمی ملی پارالمپیک توصیه های کاربردی برای کنترل تغذیه ورزشکاران در زمان برگزاری بازی های پاراآسیایی را مطرح کرد.

دکتر افسانه گلشن راز، مسئول واحد کنترل دوپینگ آکادمی ملی  پارالمپیک، به تشریح فرایند تست های کنترل دوپینگ از زمان ورود به محل بازی ها پرداخته و  توصیه های کاربردی برای پیشگیری از دوپینگ ورزشکاران در بازی های پاراآسیایی را اشاره کرد.



دکتر محمدهادی هادی زاده، مسئول واحد روانشناسی آکادمی ملی پارالمپیک درباره مهارت های کنترل استرس در ورزشکاران و روش های تصمیم گیری مربیان در شرایط مختلف را تشریح کردند.

و در پایان دکتر سیدمحمدکاظم واعظ موسوی ضمن پاسخ به سؤالات کادر فنی، به مهارت های مربیگری در مربیان موفق اشاره کرده و توصیه های لازم را در ارتباط با هدایت ورزشکاران به ویژه در شرایط دشوار رقابت ها ارائه کرد. 

مسئولان آکادمی ملی پارالمپیک امروز نیز جلسه ای با ورزشکاران در محل فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان برگزار کرده و نکات مهم را به آنها اعلام کردند.

کد خبر : ۳,۱۲۱
اشتراک در