۱۴ آذر ۱۳۹۶ ۰۵:۵۲
قرعه-کشی-مسابقات-فوتبال-پنج-نفره-قهرمانی-آسیا-انجام-شد
قرعه کشی مسابقات فوتبال پنج نفره قهرمانی آسیا انجام شد و تیم ملی ایران در گروه دوم با تیم های کره جنوبی و مالزی قرار گرفت.
قرعه کشی مسابقات فوتبال پنج نفره قهرمانی آسیا انجام شد و تیم ملی ایران در گروه دوم با تیم های کره جنوبی و مالزی قرار گرفت.

سرمربی تیم ملی فوتبال ۵ نفره ایران در اردوی پایانی تیم ملی با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: اردوی هفتم و پایانی تیم ملی را پشت سر می گذاریم. مسابقات قهرمانی آسیا از ۲۱ آذرماه با حضور شش تیم برگزار می شود که براساس قرعه کشی انجام شده، مسابقات در دو گروه سه تیمی انجام خواهد شد.

جواد فلفلی افزود: در گروه اول این مسابقات تیم های چین، ژاپن و تایلند قرار دارند و در گروه دوم ایران با تیم های کره جنوبی و مالزی همگروه شده است. از هر گروه نیز دو تیم به مرحله بعد صعود می کنند.

وی درخصوص گروه بندی مسابقات و قرار گرفتن ایران در گروه دوم اظهار داشت: گروه ایران نسبت به گروه دیگر راحت تر است، اما می خواهیم از قهرمانی دوره قبل دفاع کنیم. بنابراین کارمان خیلی سخت است. تیم های چین، ژاپن، کره جنوبی، تایلند و مالزی با شرایط خوبی در مسابقات شرکت کرده اند و کار سختی در پیش داریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره گفت: فوتبال پنج نفره نیز مثل سایر فوتبال ها غیر قابل پیش بینی است. تیم ایران نایب قهرمان پارالمپیک شد، اما تیم ها رقابت نزدیکی دارند و غیر قابل پیش بینی هستند. اعتقاد داریم تیم ایران از نظر تکنیک از تیم های دیگر یک سر و گردن بالاتر است، اما شرایط بدنی و روانی نیز در کسب نتیجه بسیار تاثیرگذار است.

وی با اشاره به این مطلب که هدف نخست تیم ملی ایران، کسب سهمیه مسابقات جام جهانی است، گفت: تلاشمان را کردیم تا ملی پوشان به شرایط خوبی برسند. این تیم در تورنمنتی شرکت نکرده و مسابقه ای نداده، اما اولین هدف ما کسب سهمیه مسابقات جام جهانی و ایستادن بر بهترین سکوی آسیا است.

فلفلی درباره برنامه زمان بندی مسابقات اظهار داشت: تیم ملی ساعت ۱۰ شب روز ۱۷ آذرماه ایران را به مقصد مالزی ترک می کند و نخستین بازی خود را روز ۲۱ آذرماه مقابل کره جنوبی انجام می دهد، ۲۲ آذرماه با مالزی رقابت خواهد کرد و روز ۲۳ آذرماه استراحت دارد. روز ۲۴ آذرماه نیز همه تیم های شرکت کننده استراحت دارند و مسابقاتِ ضربدری روز ۲۵ آذرماه و رده بندی و فینال ۲۶ آذرماه انجام خواهد شد.

کد خبر : ۳,۱۰۴
اشتراک در