۱۲ آذر ۱۳۹۶ ۰۹:۵۳
جشنواره-دستاوردهای-علمی-در-ورزش-های-پارالمپیکی--از-صاحبان-آثار-برگزیده-تقدیر-شد
آثار برگزیده جشنواره دستاوردهای علمی در ورزش های پارالمپیکی معرفی شده و صاحبان آثار توضیحاتی را در خصوص پژوهش ها و ایده های خود ارائه کردند و در پایان از صاحبان آثار تقدیر شد.

آثار برگزیده جشنواره دستاوردهای علمی در ورزش های پارالمپیکی معرفی شده و صاحبان آثار توضیحاتی را در خصوص پژوهش ها و ایده های خود ارائه کردند و در پایان از صاحبان آثار تقدیر شد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، در این جشنواره، پایان نامه، رساله و مقالات برگزیده ارائه شدند و برگزیدگان آثار توضیحی درباره آثار خود ارائه کردند. دکتر فریبا محمدیان، معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان که در تالیف کتاب جامع ورزش معلولین همکاری کرده بود نیز در مراسم حاضر شد.

در بخش رساله برگزیده دکتر مصطفی بهرامی دانش آموخته دانشگاه خوارزمی درباره رساله خود «مطالعه مقایسه ای متغیرهای منتخب کینماتیکی و الکترومایوگرافی عملکرد عضلانی پرتاب نیزه معلولین مرد نخبه» توضیحاتی ارائه کرد.

 

 


در بخش پایان نامه برگزیده بهروز اکبرزاده،  دانش آموخته دانشگاه علامه طباطبایی، درباره پایان نامه خود «تاثیر آموزش راهبردهای برنامه ریزی عصبی کلامی بر خودکارآمدی عمومی، اعتماد به نفس ورزشی و عملکرد ورزشکاران یک تیم والیبال نشسته» توضیحاتی را مطرح کرد.

دکتر رخساره بادامی، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان در خصوص مقاله «رابطه عملکرد خانواده با استحکام ذهنی در ورزشکاران پارالمپیکی» توضیحاتی ارائه کرد.

 

 


در بخش ایده و کتاب برگزیده نیز دو ایده و یک کتاب معرفی شدند که محمدرضا دشتی و مینا آروانه درباره «اپلیکیشن ترویج ورزش های همگانی افراد دارای معلولیت» و علیرضا مختاری همامی درباره اختراع خود «طراحی، ساخت و تولید دیسک های ورزشی در اوزان یک کیلو، یک کیلو و نیم و دو کیلوگرمی» صحبت کردند.

در بخش کتاب برگزیده نیز کتاب جامع ورزش معلولین برگزیده شد که توسط یحیی سخنگویی، دکتر فریبا محمدیان، مهین فرهادیزاد و زهره افشارمند تالیف شده است و دکتر یحیی سخنگویی درباره این کتاب توضیح داد.

 

عکاس: مهدی زارع

کد خبر : ۳,۰۹۲
اشتراک در