۱۵ مهر ۱۳۹۳ ۱۲:۴۰
مراسم بدرقه کاروان فرهنگی ورزشی غدیر، در مشهد مقدس برگزار شد/ اهدا پرچم گنبد حرم مطهر امام رضا (ع) به سرپرست کاروان غدیر
ملی پوشان جانباز و معلول کاروان غدیر با همراهی مربیان و سرپرستان در حرم مطهر ثامن الحجج (ع) حضور یافته و ضمن توسل به ایشان برای حضوری موفق در بازی های پاراآسیایی اینچئون، از فضای معنوی این بارگاه مطهر، بهره مند شدند.




پس از حضور در حرم مطهر حضرت رضا (ع)، مراسم بدرقه کاروان غدیر در سالن همایش های صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی برگزار و طی آن پرچم گنبد حرم مطهر امام رضا (ع) نیز به سرپرست کاروان دکتر محمد صیاد شیرازی فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی اهدا شد.



در این مراسم که با حضور صبوریان مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، رشیدیان، استاندار و احمدی، معاون وزیر ورزش و جوانان و ریاست کمیته ملی پارالمپیک، محمود خسروی وفا برگزار شد، نماهنگ ویژه ورزشکاران جانباز و معلول که به مناسبت بازی های پاراآسیایی و با صدای حامد زمانی تهیه شده، رونمایی گردید.


در ادامه این برنامه  اعلام شد که از سوی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج مبلغ 30، 20 و 10میلیون ریال به ترتیب به مدال آوران طلا، نقره و برنز بازیهای های  پاراآسیایی اینچئون  اهداء می شود.

رقابت های پاراآسیای با حضور 4000 ورزشکار از 46 کشور در 23 رشته ورزشی از 26 مهرماه در شهر اینچئون کره جنوبی برگزار خواهد شد.

کاروان جانبازان و معلولین و نابینایان کشورمان با 204 ورزشکار در 16 رشته ورزشی در این رقابت ها شرکت می نمایند.
کد خبر : ۳۰۹
اشتراک در