۱۲ آذر ۱۳۹۶ ۰۶:۳۲
اردوی-پایانی-تیم-های-پارا-شنا-و-پارا-تنیس-روی-میز-جوانان-آغاز-شد
مرحله پایانی اردوی آمادگی تیم های پارا شنا و پارا تنیس روی میز برای شرکت در بازی های پاراآسیایی امارات از روز جمعه در استان تهران آغاز شد.
مرحله پایانی اردوی آمادگی تیم های پارا شنا و پارا تنیس روی میز برای شرکت در بازی های پاراآسیایی امارات از روز جمعه در استان تهران آغاز شد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، اردوی تیم پارا شنای جوانان با حضور ۱۱ ورزشکار و زیر نظر علیرضا ایزدی از روز پنج شنبه آغاز شده است.

علی اصغر پوررمضان از استان گیلان، عرفان اسماعیلی و علی محمودخانی از تهران، امیرمحمد توحیدنژاد از مرکزی، ایلیا کاظمیه، ابوالفضل نگارستانی، سینا ضیغمی نژاد و محمد کریم زاده از کرمان، مهدی اجاقلو از زنجان، رضا پژمان از البرز و دانیال محسنیان از خوزستان دعوت شدگان به اردو هستند که تمرینات خود را زیر نظر علیرضا ایزدی، سرمربی، مهدی اکبری نژاد، مربی و مجید غفاریان، کمک مربی انجام می دهند.

تیم پارا تنیس روی میز نیز با شش ورزشکار تمرینات خود را از روز جمعه ۱۰ آذرماه آغاز کرده است.

 مریم گیلانی از استان مازندران، فرزانه سهرابی از البرز، شیما سیاهی زاده از خوزستان، فاطمه محمدی و زهرا انصاریان از خراسان رضوی و آیدا فاضل نیا از تهران دعوت شدگان به اردوی پایانی هستند که تمرینات خود را با هدایت و مربیگری اشرف بلوچی و فاطمه کرم زاده انجام می دهند.

اردوی تیم های ملی تا ۱۷ آذرماه ادامه دارد و کاروان ایران با ۱۱۴ ورزشکار و در هفت رشته ورزشی به بازی های پاراآسیایی امارات اعزام می شود.

بازی های پاراآسیایی جوانان از ۱۷ تا ۲۴ آذرماه در امارات برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۳,۰۸۸
اشتراک در