۱۰ آذر ۱۳۹۶ ۱۸:۱۴
سایت-کمیته-بین-المللی-پارالمپیک-سیامند-در-پارا-وزنه-برداری-قهرمانی-جهان-رقیب-ندارد
طبق اعلام سایت کمیته بین المللی پارالمپیک، سیامند رحمان در رقابت های پارا وزنه برداری قهرمانی جهان در مکزیکوسیتی هیچ رقیبی ندارد.
طبق اعلام سایت کمیته بین المللی پارالمپیک، سیامند رحمان در رقابت های پارا وزنه برداری قهرمانی جهان در مکزیکوسیتی هیچ رقیبی ندارد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، رحمان در حال حاضر به عنوان نماینده فوق سنگین ایران در مکزیکوسیتی، محل برگزاری رقابت ها حضور دارد.

سایت کمیته بین المللی پارالمپیک در گزارشی که در خصوص قوی ترین پارالمپین جهان منتشر کرده، آورده است: سیامند رحمان امیدوار است رکورد ۳۱۰ کیلوگرمی که در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو به ثبت رساند را بهبود بخشد. رحمان می خواهد دومین مدال طلای جهانی خود را ببرد و بار دیگر ثابت کند که چرا به او قوی ترین پارالمپین جهان می گویند.

میزان وزنه ای که سیامند سال گذشته به روی سینه برد معادل وزن سه بچه فیل است. در رقابت های جهانی هیچ حریفی وجود ندارد که حتی بتواند نزدیک به رحمان وزنه بزند. «آمر مسعد» از مصر و «جمیل الشبلی» از اردن در رقابت های پارالمپیک۲۰۱۶ ریو به ترتیب با ۲۳۵ و ۲۳۴کیلوگرم بر روی سکو رفتند که این میزان تقریبا ۸۰ کیلوگرم کمتر از سیامند رحمان بود.

این پارا وزنه بردار ۲۹ ساله ابراز امیدواری کرده که می تواند از این میزان هم بیشتر وزنه بزند.

رحمان گفت: هدف اصلی من در این رقابت ها این است که مدال طلا را ببرم. با توکل به خدا بار دیگر می خواهم رکورد جهان را بشکنم و پرچم کشورم را بالا ببرم.

کد خبر : ۳,۰۷۷
اشتراک در