۸ آذر ۱۳۹۶ ۰۵:۴۷
تیم-والیبال-نشسته-بوسنی-برای-شرکت-در-مسابقات-لیگ-جهانی-درخواست-داد
تیم والیبال نشسته بوسنی برای شرکت در مسابقات لیگ جهانی که قرار است سال آینده به میزبانی ایران برگزار شود، درخواست داد.
تیم والیبال نشسته بوسنی برای شرکت در مسابقات لیگ جهانی که قرار است سال آینده به میزبانی ایران برگزار شود، درخواست داد.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته ایران با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: تیم بوسنی برای شرکت در مسابقات لیگ جهانی درخواست داده است، اما از آنجایی که این مسابقات با حضور شش تیم برگزار می شود و تیم های حاضر در این رقابت ها مشخص شده اند، این تیم در فهرست ذخیره قرار گرفت تا در صورت انصراف یک تیم، جایگزین شود.

هادی رضایی افزود: تیم های علاقمند به شرکت در لیگ جهانی تا بیستم ماه دسامبر فرصت دارند تا آمادگی خود را اعلام کنند و از آنجایی که تیم بوسنی هم به صورت رسمی تقاضای شرکت در این مسابقات را دارد سازمان جهانی والیبال معلولان این تیم را به عنوان تیم اول ذخیره اعلام کرد تا اگر تیمی انصراف داد، جایگزین شود.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته اظهار داشت: تیم های ایران، روسیه، برزیل، آلمان، آمریکا و اوکراین به عنوان شش تیم اصلی در لیگ جهانی شرکت می کنند. تیم هلند که میزبانی مسابقات جهانی را برعهده دارد، به عنوان تیم ذخیره اول و تیم ژاپن، میزبان بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰، به عنوان تیم ذخیره دوم معرفی شده بودند که با اعلام آمادگی بوسنی، تیم بوسنی به عنوان تیم ذخیره اول معرفی شد.

نخستین دوره مسابقات لیگ جهانی والیبال نشسته از ۲۹ فروردین ماه تا ۵ اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی شهر تبریز برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۳,۰۷۴
اشتراک در