۷ آذر ۱۳۹۶ ۰۸:۱۰
بهروزی-راد-هدفم-بازی-های-پارالمپیک-توکیو-است-مدال-هایم-را-به-زلزله-زدگان-تقدیم-کردم
ملی پوش پاراکانوی ایران که نخستین بار در رشته کانوی مسابقات قهرمانی آسیا شرکت و مدال طلا را کسب کرد، گفت هدفش کسب مدال در بازی های پارالمپیک توکیو است.
ملی پوش پاراکانوی ایران که نخستین بار در رشته کانوی مسابقات قهرمانی آسیا شرکت و مدال طلا را کسب کرد، گفت هدفش کسب مدال در بازی های پارالمپیک توکیو است.

شهلا بهروزی راد با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا در بخش کایاک عنوان نایب قهرمانی را کسب کردم چون حریف ازبکستانی من قهرمان جهان شده است و با اختلاف یک ثانیه عنوان دومی را کسب کردم.

وی در خصوص رقابت در رشته کانو اظهار داشت: در تمرینات آماده سازی با قایقی که تدارک دیده شده بود پارو زده بودم و در مسابقات قهرمانی آسیا نیز برای نخستین بار پارو زدم و عنوان قهرمانی را به دست آوردم.

ملی پوش پاراکانوی ایران با اشاره به اینکه انتظار کسب مدال در این مسابقات را داشته است، گفت: انتظار کسب مدال را داشتم اما اختلاف ثانیه ها کار را سخت می کند. سطح مسابقات جهانی همیشه بالاتر از آسیایی است چون کشورهای اروپایی به این رشته اهمیت زیادی می دهند با این حال این رقابت ها نیز از سطح خوبی برخوردار بود.

وی افزود: در این مسابقات هدفم این بود که پرچم کشورم را به اهتزاز درآوردم. همچنین هر دو مدالم را به زلزله زدگان کرمانشاه اهدا کردم.

بهروزی راد بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را هدف بعدی خود قرار داده است تا ناکامی بازی های پارالمپیک ریو را به دست فراموشی بسپارد.

وی دراین باره گفت: تمرینات بدنسازی و سبکی را تا شروع اردوها انجام می دهم و هدفم بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است. مسابقه بعدی ما قهرمانی جهان است که مردادماه برگزار می شود و برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است چون کسب سهمیه بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو به حساب می آید. هدفم رسیدن به بازی های پارالمپیک است و امیدوارم شرایط به گونه ای فراهم شود تا نتیجه خوبی به دست آورم.

مدال آور مسابقات آسیا ادامه داد: از نتیجه ای که در بازی های پارالمپیک ریو به دست آوردم شوکه و افسرده شدم و اگر مسابقات قهرمانی آسیا نبود تا مدال این رقابت ها را کسب کنم در شوک می ماندم. این مسابقات باعث شد خستگی بازی های پارالمپیک ریو را از تن خارج کنم.

کد خبر : ۳,۰۷۱
اشتراک در