۱۲ مهر ۱۳۹۳ ۰۵:۱۰
کاروان فرهنگی ورزشی غدیر زائر امام رضا (ع)
کاروان ورزشکاران اعزامی به بازی های پاراآسیایی پیش از اعزام به بازی های اینچئون کره جنوبی راهی مشهد مقدس می شود تا با زیارت حرم امام رضا (ع) برای حضور در اینچئون تجدید قوا کنند. کاروان ورزشکاران جانباز و معلول اعزامی به اینچئون که نام کاروان غدیر را به خود گرفته است برای درخشش در کره جنوبی نیاز به روحیه گرفتن دارد که به همین دلیل صبح روز دوشنبه راهی مشهد مقدس می شود تا بعد از زیارت حرم شمس عالم تاب حضرت امام رضا (ع) با روحیه معنوی راهی اینچئون شوند.

سفر مشهد در یک روز و صبح چهاردهم مهر انجام می شود و شامگاه همان روز هم به پایان خواهد رسید و ورزشکاران به تهران بر می گردند تا در آستانه اعزام خود به کره جنوبی تمرینات نهایی را برگزار کنند. در این مراسم که باهمکاری کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون جانبازان و معلولان و موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) برگزار می شود قرار است ورزشکاران در مراسم رونمایی از کلیپ کاروان اعزامی به اینچئون هم شرکت کنند که در  سالن همایش های صدا و سیما برگزار خواهد شد.

از روز سه شنبه 15 مهر کلیه رشته های اعزامی آخرین مرحله اردوی آمادگی خودشان را در کمپ تیم های جانبازان ومعلولین و مجموعه هرندی شروع خواهند کرد. کاروان غدیر با 204 ورزشکار بیستم مهرماه به بازیهای اینچئون اعزام خواهند شد.
کد خبر : ۳۰۷
اشتراک در