۸ مهر ۱۳۹۳ ۱۱:۲۷
دریافت نقاشی های هفته پارالمپیک استارت خورد / معلولیت محدویت نیست
 شروع دریافت نقاشی های جشنواره بزرگ نقاشی در کمیته ملی پارالمپیک استارت خورد و کودکادن کشورمان با موضوع هفته پارالمپیک و با شعار معلولیت محدودیت نیست نقاشی های خودشان را به کمیته پارالمپیک ارسال کردند.


اولین نقاشی ارسال شده به کمیته ملی پارالمپیک توسط غزال آدینه وند قبادی از بروجرد صورت گرفته است:



 این جشنواره با نام "معلولیت، محدودیت نیست" به مناسبت هفته بزرگداشت پارالمپیک تدارک دیده شده و کودکان و دانش آموزان عزیز می توانند آثار خود را با موضوع معلولیت و ورزش، به دبیرخانه ستاد هفته پارالمپیک ارسال کنند.

 تکنیک آثار ارسالی آزاد است و عزیزان شرکت کننده تا پایان مهرماه فرصت ارسال دارند. ضمنا پس از بررسی آثار به تعدادی از برترین ها، جوایزی اهدا خواهد شد و آثار منتخب این جشنواره در نمایشگاهی جهت بازدید عموم به نمایش گذاشته می شوند.

از اهداف مهم برگزاری برنامه های هفته پارالمپیک، آشنایی عموم جامعه، به خصوص کودکان و نوجوانان با معلولیت و نیز توانمندی های افراد دارای معلولیت است که برگزاری برنامه هایی از قبیل همین جشنواره، می تواند گام موثری در زمینه باشد.

علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را حداکثر تا پایان مهرماه به نشانی تهران، اتوبان نیایش، خیابان سئول شمالی، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران. صندوق پستی 5375- 15875 ارسال نمایند.
مراسم روز ملی پارالمپیک با حضور 8000 ورزشکار 20 مهرماه در سالن 12 هزار نفری استادیوم آزادی تهران با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۳۰۵
اشتراک در