۸ مهر ۱۳۹۳ ۰۶:۵۷
سرمربی تیم ملی گلبال بانوان هدف قهرمانی بازی های پاراآسیایی است / از بازی کره جنوبی شناختی نداریم
تیم ملی گلبال آخرین تمرینات آماده سازی خود برای حضور موفق در بازی های پاراآسیایی را سپری می کند. این تیم قرار است در اردوی پایانی سه بازی تدارکاتی در ایران انجام دهد و برای ارتقاء جایگاهش در آسیا تلاش کند. فاطمه عبدالهی گفت: تیم ملی در شرایط خوبی به سر می برد و از حریفانمان شناخت کافی داریم.

وی افزود: در مسابقات انتخابی بازی های پاراآسیایی که در کشور چین برگزار شد با حریفانمان بازی کرده ایم. در این مسابقات نقاط قوت و ضعف آنها را شناسایی کرده ام. سرمربی تیم ملی گلبال بانوان هدف از حضور در بازی های پاراآسیایی را قهرمانی دانست و اظهار داشت: در بازی های دوره قبل بازی های پاراآسیایی سوم شدیم و در این بازی ها هدف مان قطعا کسب عنوان قهرمانی است و برنامه ریزی هم براین اساس انجام شده است. با این وجود هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

وی اصلی ترین حریفان ایران در این بازی ها را ژاپن و چین دانست که عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی پاراالمپیک را در کارنامه  خود  دارند. عبدالهی ادامه داد: در مسابقاتی که برگزار شد ژاپن را شکست داده و نتیجه را به چین واگذار کرده ایم.

بازی این تیم ها را آنالیز کرده و شناخت کافی از آنها داریم. تنها از وضعیت کره جنوبی اطلاعی نداریم که به دلیل میزبانی بازی های پاراآسیایی در مسابقات انتخابی شرکت نکرد. این تیم را باید در بازی های پاراآسیایی آنالیز کنیم.
کد خبر : ۳۰۴
اشتراک در