۲۴ آبان ۱۳۹۶ ۰۶:۴۵
کهنسال--هدف-اصلی-من-بازی-های-پارالمپیک-توکیو-است
جوان ترین کماندار ایران در اردوهای آمادگی تیم ملی پارا تیراندازی با کمان پس از حذف این رشته از بازی های پاراآسیایی امارات گفت: هدف اصلی من بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است و البته بازی های پاراآسیایی جاکارتا که می توانم توانم را برای بازی های پارالمپیک بسنجم.
جوان ترین کماندار ایران در اردوهای آمادگی تیم ملی پارا تیراندازی با کمان پس از حذف این رشته از بازی های پاراآسیایی امارات گفت: هدف اصلی من بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است و البته بازی های پاراآسیایی جاكارتا که می توانم توانم را برای بازی های پارالمپیک بسنجم.

محدثه کهنسال با بیان این مطلب که شانس زیادی برای کسب مدال بازی های پاراآسیایی جوانان امارات داشت به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: در این بازی ها شانس خیلی زیادی برای کسب مدال طلا داشتم که با حذف این رشته از بازی های پاراآسیایی، احتمالا برنامه های تمرینی تغییر  می کند.

وی افزود: در اردوهای آمادگی احتمالا فشار تمرینی بیشتر می شود تا برای بازی های پاراآسیایی جاکارتا و مسابقات پیش رو آماده شوم.

جوان ترین عضو تیم ملی پارا تیراندازی با کمان که قرار به عنوان تنها نماینده ایران در این رشته در بازی های پاراآسیایی امارات شرکت کند، گفت: هدف اصلی من بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است و البته پیش از آن باید در بازی های پاراآسیایی جاکارتا هدفگیری کنم.

کهنسال در پایان گفت: تجربه حضور در بازی های پاراآسیایی را ندارم، اما می دانم پارالمپیک کوچکی است تا توانایی ام را بسنجم و بدانم در چه سطحی هستم تا با تلاش بیشتر در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت کنم.

کد خبر : ۳,۰۳۳
اشتراک در