۲۴ آبان ۱۳۹۶ ۰۶:۴۳
اردوهای-تیم-شطرنج-نابینایان-و-کم-بینایان-تا-اطلاع-ثانوی-تعطیل-شد
پس از حذف شطرنج از بازی های پاراآسیایی امارات، اردوهای آمادگی تیم شطرنج جوانان نابینایان و کم بینایان به حالت تعطیل درآمد.
پس از حذف شطرنج از بازی های پاراآسیایی امارات، اردوهای آمادگی تیم شطرنج جوانان نابینایان و کم بینایان به حالت تعطیل درآمد.

دبیر فدراسیون نابینایان و کم بینایان با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: قرار بود تیم شطرنج جوانان با ترکیب ۱۰ نفر به بازی های پاراآسیایی امارات اعزام شود که با شرایط پیش آمده و استقبال ضعیف شرکت کنندگان، شطرنج از بازی ها حذف شد و اردوهای تیم ملی فعلا تعطیل شده است.

محسن جعفری افزود: مرحله بعدی اردوی شطرنج جوانان قرار بود از ۱۱ تا ۱۵ آذرماه برگزار شود که فعلا تعطیل است و مسابقات آزاد کشور را آذرماه برگزار می کنیم و اگر این تیم برای بازی های پاراآسیایی جاکارتا اعزام شود، اردوها را برگزار می کنیم.

وی با بیان این مطلب که در بازی های پاراآسیایی جوانان دوره گذشته نیز تیم گلبال حذف شد، اظهار داشت: اردوهای تیم های ملی گلبال و دو و میدانی در حال برگزاری است. ترکیب تیم دو و میدانی نیز برای حضور در بازی های پاراآسیایی جوانان مشخص شده است که براین اساس مهرداد نجفی، محمدرضا اقبالی، مهدی سیاری، امیرحسین علیپور، علیرضا غوری، علی ملکی منصور، محمد مشهدیان خوزانی، مهرداد مرادی، عبدالکریم زیارت زاده، علیرضا ایزدی، هاجر صفرزاده و فاطمه صفاری در این مسابقات شرکت می کنند.

نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم دو و میدانی پاراآسیایی امارات از ۱۹ آبان آغاز و تا ۲۶ آبان ماه در مجموعه آفتاب انقلاب ادامه خواهد داشت.

کد خبر : ۳,۰۳۲
اشتراک در