۸ مهر ۱۳۹۳ ۰۶:۴۴
اردوی پایانی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین برای بازی های آسیایی / اله کرم برای آماده سازی اردوهای سختی را پشت سر گذاشتیم
با نزدیک شدن به زمان شروع بازیهای پاراآسیایی اینچئون برنامه تمرینی بسیاری از رشته های ورزشی به شمارش معکوس افتاده است. دیگر زمان برای آماده سازی به اتمام رسیده و حالا همه تلاش می کنند تا آخرین تمرینات خود را انجام بدهند. تیراندازی هم مانند بسیاری از رشته های ورزش جانبازان و معلولان از اهمیت زیادی برخوردار است. این روزها که بازیهای افراد سالم در کره جنوبی برگزار می شود تیم جانبازان و معلولان  مجموعه تمرینات آماده سازی خود  را در مجموعه  ورزشی آزادی برای این بازیها انجام می دهند. خانم اله کرم که مسئول انجمن تیراندازی فدراسسیون جانبازان و معلولان است درباره عملکرد این انجمن برای آماده سازی تیم اعزامی گفت:« هفتمین اردو را پشت سر می گذاریم و خوشبختانه رکوردها به شرایط خیلی خوبی رسیده که امیدواریم در اینچئون هم بتوانیم به مدال های خوشرنگ برسیم.» اله کرم با انتقاد از رفتار کره ای ها در این چند وقت اخیر ادامه داد: «در چند روز گذشته نامه نگاری شده و اعلام کردند که در برخی از مواد مسابقات تیمی برگزار نخواهد شد.



وضعیت مشخصی نداریم و این مسئله  به ما ضربه خواهد زد. آنها در آخرین نامه ای که ارسال کرده اند علاوه بر اعلام حذف تعدادی از مواد تیمی عنوان کرده اند که شاید بازهم تغییرات جدیدی به وجود بیاید.» مسئول انجمن تیراندازی درباره تعداد نفرات اعزامی به بازیهای پاراآسیایی خاطر نشان کرد: «برای این بازیها 8 ورزشکار اعزام خواهیم کرد که 5 خانم و 3 آقا خواهند بود که در تفنگ بادی مردان و زنان و همچنین در تپانچه بادی مردان و زنان حضور خواهند داشت. ارزیابی ما هم از حضور در این بازیها کسب سه مدال است که شاید بیشتر هم بگیریم البته این بستگی به شرایط موجود در کره جنوبی دارد.» اله کرم درباره مشکلات موجود در راه آماده سازی تیم برای حضور در بازیهای پاراآسیایی هم اظهار می کند: « تیم اردوهای آماده سازی را به خوبی پشت سر گذاشتیم و شرایط مطلوبی داشتیم.
اسکان و تغذیه خیلی خوب بود و به دو تورنمنت مهم در لهستان و آلمان هم اعزام شدیم و به طور کلی شرایط خوبی برای آماده سازی داشتیم. مهمترین مشکل به تهیه ابزار بر می گشت که متاسفانه به دلیل تحریم  در مذیقه بودیم.»
کد خبر : ۳۰۳
اشتراک در