۲۱ آبان ۱۳۹۶ ۰۵:۳۳
مریم-دهستانی-می-خواهم-داور-موفق-بسکتبال-با-ویلچر-در-سطح-جهان-شوم
نخستین داور بین المللی زن بسکتبال با ویلچر ایران گفت: هدف اصلی من این است که بسکتبال با ویلچر را در زمینه های علمی و عملی بالاتر برده و داور زن موفق این رشته در جهان شوم.

نخستین داور بین المللی زن بسکتبال با ویلچر ایران گفت: هدف اصلی من این است که بسکتبال با ویلچر را در زمینه های علمی و عملی بالاتر برده و داور زن موفق این رشته در جهان شوم.

مریم دهستانی با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه سه داور ایرانی برای کاندیدای داوری بین المللی بسکتبال با ویلچر به شهر پکن اعزام شدیم و توانستیم با موفقیت دوره داوری بین المللی آسیا را پشت سربگذاریم.

وی افزود: در این مرحله باید سه مسابقه را قضاوت می کردیم، اما به ما گفتند شما از سطح خودتان بالاتر هستید و تا مرحله ضربدری و فینال هر سه ما داوری کردیم.  هدف اصلی من این است که سطح علمی و عملی بسکتبال باویلچر را بالاتر ببرم، تلاش بیشتری کنم و قضاوت های بیشتری داشته باشم. دوست دارم داور زن موفق بسکتبال با ویلچر جهان شوم.

 

 


نایب رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر درباره عملکرد تیم ملی بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه اظهار داشت: تیم های خیلی قدرتمندی در این مسابقات حضور داشتند و تیم ملی ایران نیز با توجه به اینکه دومین حضور در مسابقات آسیایی را تجربه می کرد، عنوان چهارم را به دست آورد.

وی ادامه داد: تیم جوانی را به این مسابقات اعزام کرده بودیم که تجارب خوبی را به دست آوردند. برنامه های بسیاری را نیز با مسئولان انجمن و فدراسیون درنظر گرفته ایم تا بتوانیم تیم بانوان را مثل آقایان قوی تر کنیم.

دهستانی از برگزاری مسابقات آسیایی در تایلند خبر داد و گفت: مسابقات آسیایی در تایلند برگزار می شود که باید پیگیری کنیم تا با توجه به زمانی که در پیش داریم این تیم را به رقابت ها اعزام کنیم. باید تلاش بیشتری کرده و تیم را تقویت کنیم، چون بسکتبال با ویلچر بانوان نیاز به تجربه برون مرزی دارد.

کد خبر : ۳,۰۱۹
اشتراک در