۱۷ آبان ۱۳۹۶ ۰۷:۴۲
آزمون-ورودی-مربیگری-پارا-سوارکاری-برگزار-می-شود
رئیس انجمن پارا سوارکاری از برگزاری آزمون ورودی مربیگری پارا سوارکاری تا پایان آذرماه و گرفتن کارت مربیگری درجه سه تا پایان سال ۹۶ خبر داد.
رئیس انجمن پارا سوارکاری از برگزاری آزمون ورودی مربیگری پارا سوارکاری تا پایان آذرماه و گرفتن کارت مربیگری درجه سه تا پایان سال ۹۶ خبر داد.

غزاله منتظم با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: بعد از برگزاری جلسه ای در کمیته پارا سوارکاری قرار شد امتحان ورودی مربیگری را برای کسانی که از سال ۹۴ دوره های مهارتی را گذراندند تا پایان آذرماه برگزار کنیم.

وی افزود: کسانی که آزمون ورودی مربیگری را قبول شوند می توانند در آزمون تئوری که دی ماه برگزار می شود، شرکت کنند. پس از قبولی در این آزمون، یک آزمون تخصصی سوارکاری برای افراد دارای معلولیت برگزار خواهیم کرد که پس از قبول شدن در آزمون عملی می توانند کارت مربیگری آموزش به پارا سوارکاران را دریافت کنند.

رئیس انجمن پارا سوارکاری اظهار داشت: کسانی می توانند کارت مربیگری درجه سه پارا سوارکاری را به دست آورند که ۱۰ دوره کارگاه های مهارتی فدراسیون سوارکاری را شرکت کرده باشند و در مرحله بعد امتحان ورودی درجه سه را قبول شوند. در مرحله سوم، امتحان تخصصی از دوره های مهارتی آنها گرفته می شود و در مرحله چهارم امتحان عملی که به صورت تخصصی و در ارتباط با مهارت های عملی آموزش پاراسوارکاری است، از آنها گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از گذراندن این چهار مرحله، دوره های تئوری مربیگری در وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود و می توانند با گذراندن این دوره ها موفق به اخذ کارت مربیگری شوند که پیش بینی می کنیم تا پایان سال ۹۶ این دوره ها به پایان برسد و از ابتدای سال ۹۷ بتوانند کار خود را به صورت رسمی آغاز کنند.

کد خبر : ۳,۰۱۰
اشتراک در