۱۷ آبان ۱۳۹۶ ۰۶:۳۲
اردوی-دو-و-میدانی-جوانان-برای-شرکت-در-بازی-های-پاراآسیایی-در-یک-مرحله-برگزار-می-شود
اردوی آمادگی متمرکز تیم دو و میدانی جوانان برای شرکت در بازی های پاراآسیایی امارات در آبان ماه لغو و در یک مرحله از ۱۰ تا ۱۷ آذرماه برگزار خواهد شد.
اردوی آمادگی متمرکز تیم دو و میدانی جوانان برای شرکت در بازی های پاراآسیایی امارات در آبان ماه لغو و در یک مرحله  از ۱۰ تا ۱۷ آذرماه برگزار خواهد شد.

رئیس انجمن پارا دو و میدانی با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: اردوهای متمرکز تیم دو و میدانی جوانان برای حضور در بازی های پاراآسیایی امارات قرار بود در دو مرحله آبان و آذرماه برگزار شود که به دلیل محصل بودن ملی پوشان تصمیم بر این شد آنها تمرینات خود را به صورت غیر متمرکز در شهرهای خود انجام دهند و اردوی تیم در یک مرحله و از ۱۰ تا ۱۷ آذرماه برگزار شود.

بهمن رضایی افزود: حضور تیم دو و میدانی جوانان با ترکیب ۳۵ نفر (۲۴ پسر و ۱۱ دختر) در بازی های پاراآسیایی قطعی شده است.

وی با اعلام این مطلب که تیم اعزامی توانایی بالایی دارد اظهار داشت: امیدواریم تیم ملی در بازی های این دوره نتایج بهتری در مقایسه با دوره قبل کسب کند. در ترکیب تیم ملی ۱۸ ورزشکار حضور دارند که در مسابقات قهرمانی جهان سوییس صاحب عنوان شده اند بنابراین تیم ایران ظرفیت خوبی دارد.

رئیس انجمن پارا دو و میدانی در پایان گفت : در دوره قبل بازی های پاراآسیایی جوانان تیم دو و میدانی ایران ۱۶ مدال طلا کسب کرد و نایب قهرمان شد. در این دوره نیز وضعیت خیلی بهتری دارد و امیدواریم مدال های خوبی به دست آورد.

کد خبر : ۳,۰۰۹
اشتراک در