۱۷ آبان ۱۳۹۶ ۰۶:۰۸
ترکیب-نهایی-تیم-فوتبال-پنج-نفره-تا-۳۰-آبان-ماه-اعلام-می-شود
سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره از مشخص شدن ترکیب نهایی تیم در پایان اردوی بعدی یعنی ۳۰ آبان ماه خبر داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره از مشخص شدن ترکیب نهایی تیم در پایان اردوی بعدی یعنی ۳۰ آبان ماه خبر داد.

جواد فلفلی با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: اردوی تیم ملی از نهم آبان ماه آغاز شده و فردا به پایان می رسد. در این اردو چهار نفر خط خورده اند و ۱۱ نفر تمرینات خود را دنبال کردند.

وی افزود: بهزاد زادعلی اصغر، امیر پوررضوی، صادق رحیمی، محمدرضا مهنی نسب، حسین رجب پور، احمدرضا شاه حسینی، حجت مزارعی، رسول باصری و سامان اجرت دست، ورزشکاران نابینا و میثم شجاعیان و مهرداد عباسی دو دروازه بان ملی پوش هستند که به این اردو دعوت شده و تمرینات خود را انجام می دهند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ۵ نفره اظهار داشت: اردوی بعدی تیم ملی از ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه در تهران برگزار می شود و در پایان یک ورزشکار دیگر خط می خورد و ترکیب اصلی تیم ملی مشخص خواهد شد.

وی شرایط تیم ملی را خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: ملی پوشان در شرایط خوبی هستند و در پایان اردوی بعد ورزشکاران مدال آور پارالمپیکی به زیارت عتبات عالیات مشرف خواهند شد. پس از بازگشت نیز اردوی پایانی برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال پنج نفره ۱۸ آذر ماه برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی به کشور مالزی اعزام می شود و مسابقات از ۲۱ آذرماه آغاز می شود. تاکنون هفت تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام آمادگی کرده اند.

کد خبر : ۳,۰۰۸
اشتراک در