۸ آبان ۱۳۹۶ ۱۳:۱۳
مهلت-ارسال-آثار-به-جشنواره-دستاوردهای-علمی-در-ورزش-های-پارالمپیکی-تمدید-شد
باتوجه به استقبال علاقمندان مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره دستاوردهای علمی در ورزش‌های پارالمپیکی تا تاریخ ۱۰ آبان ماه ۱۳۹۶ تمدید شد.
باتوجه به استقبال علاقمندان مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره دستاوردهای علمی در ورزش‌های پارالمپیکی تا تاریخ ۱۰ آبان ماه ۱۳۹۶ تمدید شد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، این جشنواره با هدف توسعه پژوهش در حوزه ورزش افراد دارای معلولیت، همزمان با روز جهانی معلولان در تاریخ ۱۲ آذر ماه ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.

از پژوهشگرانی که تمایل به ارسال آثار خود مطابق محورهای جشنواره دارند دعوت به عمل می آید حداکثر تا تاریخ ۱۰ آبان ماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه کمیته ملی پارالمپیک به نشانی secretariat@npc.ir ارسال کرده و درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر  با شماره ۸۸۹۱۷۹۵۹ تماس حاصل فرمایند.

جشنواره دستاوردهای علمی در ورزش پارالمپیک به میزبانی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شده و از بهترین اثر پژوهشی، کتاب، مقاله، پایان نامه و رساله، اختراع، ایده و نوآوری که تأثیر قابل توجهی در زندگی معلولان و گرایش آنان به ورزش داشته، تقدیر می شود.

تشویق نویسندگان، پژوهشگران و نوآوران به فعالیت درحیطه های زندگی سلامت، فعالیت بدنی و ورزش معلولان، ارتقای سطح تولیدات فرهنگی و علمی در حیطۀ ورزش های پارالمپیکی، ایجاد بسترهای فکری جدید در حوزه های زندگی، سلامت و فعالیت بدنی و ورزش معلولان، توسعه فناوری و نوآوری، ایجاد فضای تعامل میان فعالان و رونق بخشیدن به توسعه پایدار علم در حیطه ورزش های پارالمپیکی، تشویق کارآفرینی و تشویق حامیان جهت سرمایه گذاری در حیطه ورزش های پارالمپیکی و  هدایت دانشگاه ها و مؤسسات علمی به پژوهش در حیطه ورزش های پارالمپیکی از جمله اهداف این جشنواره است.

کد خبر : ۲,۹۸۵
اشتراک در