۳ آبان ۱۳۹۶ ۰۵:۴۱
تیم-پارا-وزنه-برداری-با-۱۰-ورزشکار-به-بازی-های-پاراآسیایی-جوانان--اعزام-می-شود
تیم پارا وزنه برداری جوانان با ترکیب ۱۰ نفره به بازی های پاراآسیایی جوانان اعزام می شود و یک اردوی آمادگی تا اعزام به این رقابت ها برگزار می کند.
تیم پارا وزنه برداری جوانان با ترکیب ۱۰ نفره به بازی های پاراآسیایی جوانان  اعزام می شود و یک اردوی آمادگی تا اعزام به این رقابت ها برگزار می کند.

رئیس انجمن پارا وزنه برداری با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: پس از وقوع حادثه زلزله در مکزیک و تعویق مسابقات، تصمیم گرفتیم تیم جوانان به رقابت های قهرمانی جهان اعزام نشود و فقط در بازی های پاراآسیایی جوانان حضور داشته باشد.

علی اصغر رواسی افزود: تیم جوانان با ۱۰ نفر به بازی های پاراآسیایی جوانان امارات اعزام می شود و اردوی آمادگی این تیم نیز در فاصله ۱۵ روز به مسابقات برگزار می شود.

وی درباره شرایط تیم ملی اظهار داشت: تیم ملی شرایط قبل را ندارد، اما تلاش می شود در این اردو به آمادگی خوبی دست یابد.

رئیس انجمن پارا وزنه برداری ادامه داد: اردوهای تیم ملی بزرگسالان برای شرکت در رقابت های قهرمانی جهان درحال برگزاری است و تا روز یکشنبه در اردو هستند. اردوی پایانی این تیم نیز قرار است بعد از یک هفته استراحت آغاز شود که در تلاشیم این تیم در اردو مانده و تمرینات خود را انجام دهد. این تیم با ۱۴ نفر به رقابت های جهانی مکزیک اعزام خواهد شد.

کد خبر : ۲,۹۶۶
اشتراک در