۲۶ مهر ۱۳۹۶ ۰۸:۲۳
اندرو-پارسونز-روز-ملی-پارالمپیک-برنامه-ابتکاری-خوب-ایران-است
رئیس کمیته ملی پارالمپیک برگزاری روز ملی پارالمپیک را ابتکاری خوب از سوی کمیته ملی پارالمپیک ایران دانست.
رئیس کمیته ملی  پارالمپیک برگزاری روز ملی پارالمپیک را ابتکاری خوب از سوی کمیته ملی پارالمپیک ایران دانست .

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک،  اندرو پارسونز در آغاز مراسم روز ملی پارالمپیک پیام خود را از کشور کره جنوبی به صورت ویدیویی برای حاضران در سالن میلاد نور تهران ارسال کرد.

متن پیام رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک به این شرح است:

از کره جنوبی جایی که اکنون در آن هستم به شما سلام می کنم. 

این ویدئو را با توجه به مکاتبه اخیر با جمهوری اسلامی ایران در خصوص روز ملی پارالمپیک که 16 اکتبر (24 مهرماه) است، ارسال می نمایم. این روز و هفته در ایران بسیار مهم است. 



می دانم که بیش از 35 هزارنفر شرکت کننده از جمله  دانش آموزان و کودکان و جوانان دارای معلولیت در مراسم  این هفته حضور دارند این رویداد محدود به یک هفته نیست و رویدادی بنیادی برای آینده جنبش پارالمپیک محسوب می شود.

 
من هم در کنار شما هستم. اگرچه خود در این مراسم حاضر نیستم، اما به یاد شما هستم زیرا برگزاری چنین رویدادهایی همواره مورد حمایت IPC بوده است و اینگونه  برنامه ها ابتکاری است که انجام آن ها درسراسر جهان لازم است و  نمونه خوب آن ایران است.

 ما بهترین ها را در این هفته برای شما آرزومندیم. دوست داشتیم در کنار شما حضور  داشته باشیم.  شاید در آینده ای نزدیک و در سال های بعدی امکان حضور من میسر شود که در روز ملی پارالمپیک در کنار شما باشیم. نتایج این برنامه کاملاً روشن است، فرصتی برای ظهور استعدادهای جدید میان گروه ورزشکاران ایران فراهم خواهد شد. 

ورزشکاران دارای معلولیت ایران فوق العاده بوده  و دارای استعداد هستند که دلیل آن کار بسیار خوب کمیته ملی پارالمپیک در رشته های ورزشی است و اینگونه رویدادها شروع بسیار خوبی برای جذب و در مسیر قرار دادن ورزشکاران است.
 
بهترین ها را در این هفته برای شما آرزو می کنم به زودی شما را خواهم دید.




کد خبر : ۲,۹۴۰
اشتراک در