۳۱ شهریور ۱۳۹۳ ۰۸:۳۷
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان هدف اول ما در اینچئون حضور در فینال است
در آستانه پایان پنجمین مرحله تمرینات آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته بانوان، مهری جانداری، در خصوص شرایط بانوان ملی پوش، گفتگویی با روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک  انجام داد ...


مهری جانداری که هدایت تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان را در بازی های پاراآسیایی اینچئون برعهده خواهد داشت هدف اول تیمش را حضور در فینال این رقابت ها عنوان می کند.
جانداری درخصوص آمادگی بازیکنانش گفت: الان بچه ها تا 85 درصد آماده هستند و به آن چیزی که من می خواستم رسیده اند.
وی ادامه داد: از اول امسال همزمان با شروع اردوهای آمادگی بازی های پاراآسیایی اینچئون هدایت تیم را در دست گرفتم و فکر می کنم شناخت کافی و لازم از بازیکنان را به دست آورده ام. بچه ها اگر باور کنند که می توانند؛ ما خیلی راحت به فینال می رسیم و حتی می توانیم خیلی خوب برابر چین ظاهر شویم. استرسی که از چین داریم باید از بین برود.



سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بیان کرد: در این اردو آنالیز چین و ژاپن را در برنامه  خود داشتیم.
جانداری خاطرنشان کرد: ما بازی تدارکاتی هم اصلا نداشتیم شاید این تنها ضعف مان باشد بچه ها تا بازی نکنند استرس شان کم نمی شود و این تنها مشکل است..
وی افزود: مسابقات آسیایی والیبال نشسته هم که اردیبهشت امسال در مشهد برگزار شد خیلی به آمادگی تیم ما کمک کرد. ملی پوشان با ژاپن و چین بازی کردند و همین باعث شد که از استرس تیم کاسته شود حتی بازیکنان ذخیره هم که بازی نکردند در شرایط مسابقه قرار گرفتند.  
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان اظهار کرد:البته  باید توجه کنیم که ما نمی توانیم بازی های ژاپن را در مشهد بسنجیم چراکه این تیم بازیکنان اصلی اش را نیاورده بود؛ و حتما در کره همراه خواهد داشت. تمام تلاش خود را می کنیم تا در مرحله بعدی اردو که  ششمین و آخرین مرحله این اردو نیز که متصل به اعزام است و از13 مهرماه آغاز خواهد شد  به بالاترین حد آمادگی مان برسیم.
وی درباره تعداد کشورهای حاضر در این رشته در اینچئون گفت: فکر می کنم 5 یا 6 کشور در والیبال نشسته بانوان در اینچئون حاضر شوند بنابراین به احتمال زیاد در یک گروه رقابت خواهیم کرد.
جانداری خاطرنشان کرد: هدف اول ما فینال است و هدف بعدی ما ارائه یک بازی زیبا مقابل چین است که این تیم احساس کند ما داریم به آن ها نزدیک می شویم.
من در این سال ها که کار کرده ام این تجربه را به دست آورده ام که اول باید از بازیکنان را از نظر روحی روانی آماده کنم و بعد سراغ تکنیک بروم. چون بازیکنان با روحیه دو برابر تلاش می کنند به آن چه که مربی می خواهد برسند.
کد خبر : ۲۹۴
اشتراک در