۲۳ مهر ۱۳۹۶ ۰۷:۱۷
زمان-برگزاری-مسابقات-پاراشنای-کشوری-و-انتخابی-تیم-ملی-اعلام-شد
مسابقات پارا شنای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی طی روزهای ۱۱ و ۱۲ آبان ماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.
مسابقات پارا شنای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در روزهای ۱۱ و ۱۲ آبان ماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

سرمربی تیم ملی شنای نابینایان و کم بینایان با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: مسابقات شنای قهرمانی کشور در بخش نابینایان و کم بینایان با حضور حدود ۱۰۰ نفر از ۱۱ استان کشور و در دو رده سنی زیر ۱۷ سال و بالای ۱۷ سال طی دو روز و در روز های پنج شنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ آبان ماه برگزار می شود.

حمید شریفیان افزود: این مسابقات به میزبانی مشترک فدراسیون های جانبازان و معلولان و نابینایان و کم بینایان و تحت نظر کمیته بین المللی پارالمپیک و همکاری کمیته ملی پارالمپیک  برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: ناظر این مسابقات که مدرسی کلاس داوری را نیز برعهده دارد از کشور یونان است. همچنین کلاس بین المللی مربیگری و کلاسبندی پزشکی نیز برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی شنای نابینایان و کم بینایان این مسابقات را انتخابی تیم ملی دانست و گفت: این مسابقات نخستین مرحله انتخابی تیم ملی برای حضور در بازی های پاراآسیایی جاکارتا و مرحله نهایی انتخابی تیم جوانان برای شرکت در بازی های پاراآسیایی امارات محسوب می شود.

شریفیان در پایان گفت: مسابقات قهرمانی کشور شنا برای دومین بار تحت نظر کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار می شود که برای ما اهمیت زیادی دارد.



کد خبر : ۲,۹۱۹
اشتراک در