۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ۱۰:۴۹
سرمربی تیم ملی بوچیا در پنجمین اردوی آمادگی اینچئون / بازیکنان ما از نظر فکری از رقبا جلوتر هستند
سرمربی تیم ملی بوچیا وضعیت ملی پوشان این رشته را خوب دانست و از آمادگی بالای بازیکنان برای حضور در بازی های آسیایی اینچئون خبر داد.
سهیلا خانی درخصوص این مرحله از اردوی تیم ملی بوچیا که از 24 شهریورماه آغاز شده و فردا بعدازظهر خاتمه می یابد، گفت: این پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی است، بچه ها روند خوبی دارند انشاا.. با این روندی که داریم می توانیم موفق به کسب مدال در بازی های آسیایی اینچئون شوند.



سرمربی تیم ملی بوچیا ادامه داد: 3 خانم و یک آقا نفرات تیم ملی بوچیا را تشکیل می دهند. بعد از پایان این مرحله از اردو یک اردوی متصل به اعزام خواهیم داشت که 13 مهرماه آغاز خواهد شد.
خانی افزود: بازیکنان با تمرینات بدنسازی و تمریناتی آمادگی که انجام دادند وضعیت خوبی دارند و امید زیادی به کسب مدال داریم.
سرمربی تیم بوچیا درباره حریفان آسیایی گفت: ما شناخت کافی از رقبا نداریم اما رقیب های اصلی ما کره و ژاپن به حساب می آیند. شاید این تیم ها از نظر تجهیزات از ما جلوتر باشند ولی بچه های ما از نظر فکر بازی عملکرد بهتری دارند و با همین فکر هم موفق خواهند شد.
وی با اشاره به این که آخرین رقابت بین المللی بوچیا مسابقات آسیایی مالزی بوده است، بیان کرد: در مالزی یک مدال نقره و یک برنز به دست آوردیم، در این مسابقات رقیب ها را نمی شناسیم ولی انشاا.. با تلاشی که تیم انجام می دهد حتما مدال خواهیم گرفت.
کد خبر : ۲۹۱
اشتراک در