۱۸ مهر ۱۳۹۶ ۰۵:۵۸
کاپیتان-والیبال-نشسته-قهرمانی-ایران-در-لیگ-جهانی-اهمیت-زیادی-دارد
کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته گفت: نخستین دوره مسابقات لیگ جهانی در ایران برگزار می شود و قهرمانی در آن برای ما اهمیت دارد.
کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته گفت: نخستین دوره مسابقات لیگ جهانی در ایران برگزار می شود و قهرمانی در آن برای ما اهمیت دارد.

داود علی پوریان با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: تمرینات خود را زود شروع کرده ایم تا برای حضور موفق در مسابقات لیگ جهانی آماده شویم، چون قهرمانی آن برای ما مهم است. نخستین دوره این مسابقات در ایران برگزار می شود و باید سعی کنیم میزبانی خوب و به یاد ماندنی داشته باشیم تا تیم های دیگر هم میزبانی خوبی داشته باشند.

وی درباره دیدار دوستانه با تیم ملی روسیه اظهار داشت: تیم روسیه برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا آماده می شود تا سهمیه مسابقات قهرمانی جهان را کسب کند. این تیم خیلی خوب و آماده است.

ملی پوش تیم ملی والیبال نشسته با اشاره به این مطلب که به آمادگی صد در صدی نرسیده است، گفت: بعد از مسابقات آسیایی نخستین بار است که اردو برگزار می کنیم و از لحاظ جسمی صد در صد آماده نیستیم، اما روسیه تیم کاملی دارد و ما دوباره شروع می کنیم تا بتوانیم قهرمانی بازی های پارالمپیک ریو را تکرار کنیم. امیدوارم در دو بازی دوستانه دیگر با روسیه بهتر از این کار کنیم.

 

 

 

وی در خصوص غیبت تیم ملی روسیه در بازی های پارالمپیک ریو اظهار داشت: تیم روسیه در بازی های پارالمپیک ریو غایب بود، اما مثل ما تغییراتی داشته است با این حال تیم خیلی خوبی است و در مسابقه دوستانه دوم موفق شد دو ست برابر ما پیروز شود.


علی پوریان به رقابت در چهار رویداد مهم اشاره کرد و افزود: مسابقات لیگ جهانی را در پیش داریم که برای ما مهم است، چون اولین دوره آن در ایران برگزار می شود سپس باید در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کنیم که در دوره قبل عنوان سوم را کسب کردیم و برای ما خیلی مهم است و سپس بازی های پاراآسیایی که امیدوارم نتایج خوبی به دست آوریم. در نهایت هم بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو که باید از عنوان قهرمانی خود در آن مسابقات دفاع کنیم.

وی در خصوص این موضوع که تیم های اروپایی دوست دارند با تیم ملی رقابت تدارکاتی داشته باشند، گفت: خیلی از تیم ها برای بازی با تیم ملی ایران درخواست داده اند که آقای رضایی صلاح دیدند با تیم روسیه بازی کنیم. روسیه تیم خیلی خوبی است و انتخاب این تیم برای انجام بازی دوستانه درست است، چون می توانیم آمادگی خود را با آنها بسنجیم و امیدوارم تیم های دیگر هم به ایران بیایند تا میزان توانایی جوانانی که تازه به تیم اضافه شده اند را بسنجیم.

کد خبر : ۲,۹۰۳
اشتراک در