۱۷ مهر ۱۳۹۶ ۰۵:۵۳
پیروزی-تیم-ملی-والیبال-نشسته-در-نخستین-مسابقه-دوستانه-مقابل-روسیه
تیم ملی والیبال نشسته ایران در نخستین مسابقه دوستانه خود برابر تیم ملی روسیه به پیروزی رسید.
تیم ملی والیبال نشسته ایران در نخستین مسابقه دوستانه خود برابر تیم ملی روسیه به پیروزی رسید.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته ایران در خصوص مسابقه دوستانه تیم ملی روسیه در ایران به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: تیم ملی روسیه برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا و کسب سهمیه جهانی آماده می شود که به همین منظور بامداد روز گذشته به ایران آمد و نخستین مسابقه دوستانه خود را زودتر برگزار کرد.

هادی رضایی افزود: قرار بود نخستین مسابقه تدارکاتی روسیه با تیم ملی ایران عصر دوشنبه انجام شود که مربی این تیم درخواست کرد روز گذشته هم مسابقه مشترکی با ایران داشته باشند به همین دلیل تیم ملی بزرگسالان با روسیه مسابقه دوستانه ای در پنج ست انجام داد.

وی ادامه داد: ملی پوشان کشورمان در چهار ست اول با نتایج ۲۵ – ۲۳ ، ۲۵ - ۱۸ ، ۲۵ - ۲۰ و ۲۵ - ۲۱ به پیروزی رسیدند و در ست پنجم که از ترکیب ورزشکاران جوان استفاده کردیم ۱۳ - ۱۵ شکست خوردیم که براساس ارزیابی نتایج به دست آمده، در سه ست ابتدایی تیم ملی ایران پیروز شده است، آن هم در شرایطی که از همه بازیکنان استفاده کردیم. البته دو بازیکن اصلی تیم را به دلیل مصدومیت و سرماخوردگی شدید در اختیار نداشتیم، اما جوان های خیلی خوبی داریم که فکر می کنم آینده خوبی داشته باشند، چون هر ورزشکاری را جایگزین ملی پوشان کنیم مشکلی برای تیم ملی به وجود نمی آید.



رضایی گفت: خوشبختانه این مسابقه، دیدار دوستانه خوبی برای تیم های ملی ایران و روسیه بود. آنها خیلی آماده و خوب هستند، اما ما هنوز آماده نیستیم، چون ملی پوشان بعد از سه ماه به اردو آمده اند. آنها بعد از مسابقات آسیایی استراحت نسبی داشته اند و ما از هم اکنون تمرینات تیم ملی را برای حضور پر قدرت در چهار رویداد مهم پیش رو آغاز کردیم.

سرمربی تیم ملی افزود: شرکت در مسابقات لیگ جهانی نخستین رویداد مهم تیم ملی است که در تبریز برگزار می شود سپس رقابت های قهرمانی جهان، انتخابی بازی های پاراآسیایی جاکارتا و بازی های پاراآسیایی جاکارتا را در یک سال آینده در پیش داریم که تمرینات آمادگی را از هم اکنون آغاز کرده ایم. تیم ملی امروز دومین مسابقه دوستانه خود را با روسیه انجام می دهد. روز سه شنبه تیم جوانان مقابل روسیه قرار می گیرد و روزهای چهارشنبه و پنج شنبه تیم ملی دو بازی دیگر انجام خواهد داد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران با اعلام این مطلب که بسیاری از تیم های اروپایی تمایل دارند مسابقه دوستانه ای با تیم ملی ایران انجام دهند، گفت: بیشتر تیم های اروپایی دوست داشتند با ایران مسابقه دوستانه ای انجام داده و میزان آمادگی خود را حفظ کنند تا در مسابقات قهرمانی اروپا شرکت کنند، اما ما درخواست روسیه را قبول کردیم.  تیم روسیه تمرینات خود  را در سالن آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک انجام می دهد.

کد خبر : ۲,۸۹۸
اشتراک در