۱۵ مهر ۱۳۹۶ ۰۵:۰۶
اردوهای-آمادگی-تیم-های-جوانان-نابینایان-از-پنجم-آبان-ماه-آغاز-می-شود
اردوهای تیم های گلبال، دو و میدانی و شطرنج بانوان اعزامی به بازی های پاراآسیایی جوانان از روز پنجم آبان ماه در تهران آغاز می شود.
اردوهای تیم های گلبال، دو و میدانی و شطرنج بانوان اعزامی به بازی های پاراآسیایی جوانان از روز پنجم آبان ماه در تهران آغاز می شود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون نابینایان و کم بینایان با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: سه تیم گلبال، دو و میدانی و شطرنج بانوان به بازی های پاراآسیایی جوانان در امارات اعزام خواهند شد. اردوی آمادگی تیم دو و میدانی از روز  پنجم آبان ماه آغاز و تا ۱۲ آبان ماه ادامه دارد.

سمیه شاعری افزود: دو و میدانی کاران جوان در حال حاضر اردوهای آمادگی خود را به صورت غیر متمرکز در شهرهای خود انجام می دهند و اردوهای متمرکز این تیم از پنجم آبان ماه آغاز می شود. این تیم دو اردوی متمرکز را در پیش دارد که مرحله اول آن از ۵ تا ۱۲ آبان ماه و مرحله دوم از ۹ تا ۱۶ آذرماه برگزار خواهد شد.

وی درباره اردوی تیم شطرنج نیز اظهار داشت: برای تیم جوانان شطرنج نیز دو مرحله اردوی تدارکاتی در نظر گرفته شده است، اما زمان برگزاری اردوها مشخص نیست.

نایب رئیس بانوان فدراسیون نابینایان و کم بینایان در خصوص چهار اردوی آمادگی که برای تیم گلبال در نظر گرفته شده، گفت: این تیم از ابتدای سال پنج اردوی آمادگی را پشت سرگذاشته است. اردوی جدید از ۱۹ مهرماه آغاز می شود و تا ۱۶ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

شاعری در پایان گفت: این تیم چهار مرحله اردوی دیگر را برگزار می کند که از ۱۹ مهرماه به صورت یک هفته درمیان برگزار می شود و مرحله آخر اردو نیز از ۹ تا ۱۶ آذرماه برگزار خواهد شد.

بازی های پاراآسیایی جوانان از ۱۹ تا ۲۳ آذرماه در کشور امارات برگزار می شود.

کد خبر : ۲,۸۸۹
اشتراک در